خرید شارژر سامسونگ

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

خرید شارژر سامسونگ

با امگا باتری مطمئن هستید که شارژر و باتری اصلی و با کیفیت را تهیه می کنید. آن هم با ضمانت تعویض و بازگشت وجه!

سایت تخصصی فروش اینترنتیhttps://omegabattery.ir/ از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش باتری و شارژر موبایل آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

 در قسمت اتری ها با توجه به برند موبایل می توانید اطلاعاتی نظیر ویژگی های باتری مورد نظر و دیگر اطلاعات مربوطه را بدست آورید.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا:

1.     قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

2.     بعد از ارسال کالادر صورت انصراف از خرید بعد از ارسال کالا، 15 درصد از مبلغی که باید به مشتری عودت داده شود، به عنوان ضرر و زیان از مبلغ کل کم میشود.

 

ساعات کاری و مراجعه حضوری فروشگاه امگا باتری:

 شنبه تا پنجشنبه 9 الی 17

ادرس:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

شیراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

تلفن تماس: 09179252778 ، 09129381843

تماس با امگا باتری

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با امگا باتری، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.  

رسیدگی به انتقادها:

مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از امگا باتری دارید؛ برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس omegabattery.shop@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

آدرس دفتر تهران:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

آدرس دفتر شیراز:

شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

 

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 29 آذر 1399 ساعت : 19:52
بازدید : 476

خرید دوربین آیفون

بابافون بهترین سایت در زمینه خرید لوازم قطعات موبایل در ایران می باشد که همه لوازم جانبی و قطعات موبایل که در آن به فروش می باشد اصل می باشد.

گارانتی محصولات بابا فون

تمامی محصولات در فروشگاه دارای گارانتی و ضمانت معتبر می باشند .

شرایط گارانتی بر اساس نوع محصول متفاوت است . مهلت تست یک هفته برای همه ی محصولات قرار میگیرد .

باتری ها علاوه بر تست هفت روزه دارای گارانتی سه ماهه می باشند . 

 

شرایط گارانتی : 

برچسب گارانتی با عنوان BABA  برروی محصولات زده میشود و با توجه به نوع کالا، هفت روز مهلت تست، یک ماه، سه ماه،  و یا شش ماه شامل گارانتی قرار میگیرد .

در صورت نارضایتی از خرید تا یک هفته امکان تعویض آن وجود دارد . بعد از اتمام یک هفته مرجوعی مورد قبول واقع نمیگردد .

شرایط تعویض یا مرجوع کردن کالا :

  • بعد از تحویل سفارش در صورت نارضایتی از کیفیت محصول قبل از اتمام یک هفته با پشتیبان فروشگاه هماهنگ کرده و نسبت به برگشت کالای خریداری شده اقدام بفرمایید . 
  • برچسب گارانتی برروی کالا قرار داشته باشد . فروشگاه از تحویل کالاهای مرجوعی بدو ن برچسب گارانتی و یا برچسب های مخدوش خودداری میکند . 
  • کالای مرجوعی با کالای درخواستی خریدار تعویض میگردد .

برگشت هزینه :

  • مرجوع سفارشات قبل از اتمام یک هفته انجام گیرد . 
  • برروی سفارش مرجوعی حتما هولوگرام گارانتی قرار داشته باشد .
  • سفارش مرجوعی توسط فروشگاه بررسی و در صورت اطلاع از سلامت کالا هزینه برگشت داده میشود .

مواردی که شامل گارانتی نمیباشد :

  • باد کردن باتری ( که در اثر استفاده ی ناصحیح کاربر است ) و یا تغییر ظاهری باتری
  • عدم وجود برچسب گارانتی برروی محصولات و یا مخدوش بودن برچسب
  • دوربین و تاچ ال سی دی در صورت ارسال فاقد گارانتی هستند . گارانتی دوربین و تاچ ال سی دی در صورتی است که توسط تعمیرکار فروشگاه تعویض شده باشد 

 

در صورتی که هر سوالی در مورد نحوه خدمات ما داشتید و یا نیاز به ثبت شکایات در مورد شیوه خدمات دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید و ما در اسرع وقت موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

شیراز، خیابان داریوش، مرکز تجاری شهر، فاز ۱، طبقه همکف، پلاک B43، فروشگاه بابافون

کد پستی: ۷۱۳۵۹۶۸۱۳۹

۰۹۰۳۲۰۵۵۰۰۲

۰۷۱۳۲۳۴۹۳۹۲

۰۹۰۱۲۹۸۰۲۵۷ پاسخگویی و مشاوره ابزار تعمیرات

 

Babaphone.ir@gmail.com


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 29 آذر 1399 ساعت : 19:27
بازدید : 509

خرید اسپاتول موبایل

 

سایت تخصصی فروش اینترنتی امگا ابزار از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش ابزار عمیرات موبایل و تبلت آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا:

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی امگا ابزار، سایت omegaabzar.com به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

1.     فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی امگا ابزار درج نموده است.

2.     فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.

3.     ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است.

4.     مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی امگا ابزار درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست های معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.

5.     در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هر یک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نمایند.

6.     خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

7.     خریدار موظف است در حالت پرداخت در محل، مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1399 ساعت : 19:47
بازدید : 506

خرید شامپو

یکی از معزلات پیش رو برای خرید ادکلن بحث اصل یا فیک بودن کالا هست، این موضوع در بیشتر مواقع موجب سردرگمی افراد عطر دوست می شود.

وجود چندین نکته که میتوان با آگاهی داشتن به این موارد، بسیاری از موانع و مشکلات پیش رو در خرید یک ادکلن اصلی را از بین برد.

فروشگاه خوش آرا در نظر دارد برای آگاه سازی و کمک برای خرید مطالبی را عنوان کند.

در آغاز، نکته ی حائز اهمیت این است که فرمول ریاضی خاصی برای تفکیک عطر ادکلن وجود ندارد، بلکه در این موضاعات مواردی که می تواند به کمک ما بیاید چاشنی (تجربه ی) استفاده از ادکلن می باشد که می تواند برای تشخیص به کمک ما بیاید موضوع بعدی می توان خرید از فروشگاه های معتبر و با اصالت باشد که این موضوع کمک بسیار زیادی در روند خرید می کند.

مساله بعدی (قیمت محصول) هر چند شاید زیاد نتواند کمک کند ولی راهگشای بسیار خوبی در این بین می تواند باشد.

هر محصول قیمت معقولی در بازار دارد که با مراجعه به چند فروشگاه می توان از قیمت حدودی محصول آگاه شد، اگر محصولی از قیمت معقول بازار بسیار پایین تر بود می تواند دلیلی بر فیک بودن کالا باشد به عنوان مثال ادکلن معروف اونتوس از برند معتبر کرید قیمت 100 میلی لیتری بین 7 الی 8 میلیون تومان دارد که فیک این محصول به وفور پیدا می شود با قیمت های 300 هزار تومان الی 3 میلیون تومان که مشخصا این محصول پرفروش به هیچ عنوان نمی تواند این قیمت را داشته باشد، ناگفته نماند که برخی فروشگاه های معتبر قیمت های غیر معقولی دارند که از نرخ روز بازار بسیار بالاتر می باشد که باید توجه داشت مورد خاص قیمت بالا نمی تواند دلیلی برای اصل بودن کالا باشد آن هم فقط به دلیل قیمت کالا.

نکته ای بسیار قابل تامل و حیرت انگیزی وجود دارد که به اجمال توسط فروشگاه خوش آرا به آن خواهد پرداخت:

با پیشرفته شدن ماشین های تولید ادکلن در سراسر کشورها تولیدات هم به نسبت سالهای اخیر به نسبت زیاد شده است.

به عنوان فروشنده ی چندین ساله در زمینه تخصصی ادکلن، مدتیست با صحبت های رایجی برخورد می کنیم از جمله اینکه ماندگاری ادکلن در حد چندین روز متوالی بوده پس دلیل بر اصالت کالا می باشد که این باور چندان پایه و اساس علمی و عقلی ندارد پس به اجمال به چند مورد از دلایل ماندگاری می پردازیم.

 

منبع: https://khoshara.com/

 

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1399 ساعت : 1:17
بازدید : 504

سفر به هرمز

 

قشم کف دستاتونه...

می‌خواید کجا بمونید؟ چی میل دارید؟ کجا می خواید برید؟ گم شدید؟ از ما بپرسید...

تورهای گشت جزیره قشم

اگه دنبال تورهای قشم گردی هستید دقیقا جای درستی اومدید. تو سایت ما (یعنی قشم گردی) انواع تورهای گشت داخل قشم رو می‌تونید پیدا کنید:

نیم روز (برای کسایی که وقت زیادی برای قشم گردی ندارن)
تور هنگام (برای کسایی که می‌خوان فقط جزیره هنگام رو ببینن)
و البته تور یک روزه قشم گردی (برای کسایی که می‌خوان شیره جاهای دیدنی قشم رو بکشن!)
تور جزیره هرمز هم هست (که انتخاب کساییه که می‌دونن هرمز جای دیگس و قشم بدون هرمز کامل نمی‌شه)

شرایط هر کدوم از تورها رو می‌تونید تو قسمت مربوط به خودشون بخونید. نظرات کاربرا هم همونجاس (از نظر شما هم استقبال می‌کنیم.
درباره تورهای قشم گردی اگه سوالی هست حتما حتما با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

دقت کنید که تورهای ما تورهای داخلی قشم هستن.

قشم از ۲۲ کشور جهان بزرگتره اما کمتر کسی این رو می‌دونه!! بیش‌تر کسایی که به قشم سفر می‌کنند قصدشون خریده و اصلا خبر ندارن قشم به جز خرید کلی جاذبه گردشگری، غذای محلی، سواحل بکر، و رستوران‌های خوب دارهما تو این مطلب پر از عکس شما رو با این جزیره زیبا آشنا می‌کنیم. اما قبلش دوتا نکته:

۱هر سوالی دارید می‌تونید برامون کامنت بذارید. ما در اسرع وقت بهتون جواب می‌دیم. (دقت کنید نوشتیم هر سوالی. البته خواهش ما اینه که سوال رو تو بخش مربوطه بنویسید تا از پراکندگی جلوگیری بشه) ضمنا نوشتن تجربه سفر تو کامنت فراموش نشه. مدیونید اگه تجربتون رو به اشتراک نذارید!!

جزیره قشم که متعلق به استان هرمزگانه، در تنگه‌ی هرمز قرار داره و با مساحت ۱۴۹۱ کیلومتر مربع بزرگ‌ترین جزیره ایران و همین‌طور بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارسه! جالبه بدونید که مساحت جزیره قشم، ۲٫۵ برابر کشور بحرینه!  که خود بحرین هم دومین جزیره بزرگ خلیج فارس محسوب می‌شه.

منبع: https://qeshmgardi.com/

 

 

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 29 آذر 1399 ساعت : 23:11
بازدید : 510

خرید باتری سونی

 

فروشگاه آنلاین فونی شاپ، تخصصی ترین وکامل ترین فروشگاه لوازم جانبی اصل موبایل و تبلت است و با این هدف طراحی شده که تمام کاربران گوشی و تبلت از سراسر کشور، امکان خرید محصولات اورجینال با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت را داشته باشند. 

شما می توانید با جستجو در محصولات یا با مراجعه به دسته بندی موجود در وب سایت فونی شاپ، انواع لوازم جانبی را در کمتر از چند دقیقه سفارش دهید.

فروشگاه آنلاین https://fonishop.com/ انواع باتریهای اصل موبایل، تبلت و اسمارت واچ را با تضمین ۱۰۰% اصل بودن باتری همراه با گارانتی ۶ ماهه به فروش می‌رساند.

 ما سعی کرده ایم تنوع باتری های موجود در فروشگاه آنلاین را به حدی بالا ببریم که همه کاربرانی که اسمارت فون هایی از برندهای مختلف مثل اپل، سامسونگ، سونی، شیائومی، اچ تی سی و غیره در اختیار دارند بتوانند از سراسر کشور در کوتاهترین زمان ممکن باتری اصل موبایل و تبلت خود را سفارش دهند.

شما می توانید با جستجو در محصولات یا با مراجعه به دسته بندی موجود در وب سایت فونی شاپ، باتری اصل هماهنگ با مدل گوشی و تبلت خود را در کمتر از چند دقیقه سفارش دهید.

 فروشگاه آنلاین فونی شاپ با هدف تامین تمام انواع باتری های اصل موبایل و تبلت راه اندازی شده است تا کاربران از سراسر کشور امکان تعویض باتری اصل مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت داشته باشند و دیگر نگران خرید کالای بی کیفیت و باتری تقلبی از فروشگاههای نامعتبر نباشند.

 

برای خرید از فروشگاه آنلاین فونی شاپ تفاوتی نمی کند که نیاز به چه نوع باطری، از کدام برند و با چه ظرفیتی دارید؛ ما طیف گسترده‌ای از باتری های اصل موبایل و تبلت را برای خرید در اختیار شما قرار داده ایم.

 با سفارش باتری اصل موبایل و تبلت از فونی شاپ، از خدمات پس از فروش شامل گارانتی ۶ ماهه، مشاوره خرید و تعویض باتری، ارسال در کمتر از ۳ روز کاری، یک هفته مهلت تست و برگشت محصول بی قید و شرط در صورت عدم رضایت بهره‌مند شوید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 29 آذر 1399 ساعت : 20:10
بازدید : 502

خرید تاب اسپورت بچه

قیمت تاب بچه اگر به دنبال خرید تاب کودک هستید معیار قیمت تاب برای شما حتما اهمیت خواهد داشت. با یک جستجوی ساده در گوگل قیمت تاب را پیدا خواهید کرد.

این اسباب بازی دارای انواع مختلف پلاستیکی، تاب موزیکال یا سایر تاب‌ خانگی است. انواع تاب‌ بازی کودک پس از خرید قابل تغییر رنگ نیست.

برای خرید تاب اسپرت انیل به سایت https://ninitabaneel.com/ مراجعه کنید.

 اگر رنگ وسیله بازی خود را نمی‌پسندید می‌توانید طرح پارچه جدید بر روی آن بدوزید. همچنین قابلیت شستشوی این تاب سلامت فرزندانمان را حفظ خواهد کرد.

 نحوه نصب تاب نیز به سادگی از بارفیکس یا سقف انجام می‌شود. مهمترین معیار خرید تاب بچه، ویژگی‌ها و قابلیت استفاده برای سنین مختلف است.

 بیشتر افراد به دنبال قیمت تاب کودک موزیکال بدون توجه به راحتی و میزان استفاده بچه در تاب هستند.

 اگر چه بر اساس بررسی صورت گرفته تاب، بهترین اسباب بازی برای نوزاد و کودک تا ۴ ساله است. اما بهتر است شما بعد از انتخاب صحیح اسباب بازی به قیمت مناسب آن توجه کنید.

تاب اسپرت آنیل تاب‌ اسپرت آنیل قابل استفاده همزمان برای دختر و پسر بچه شما است. طراحی پارچه این تاب‌ها به گونه‌ای است که هر دو جنس می‌توانند از این نوع تاب‌ها استفاده نمایند.

اگر می‌خواهید کادو یک تاب ایمن برای نوزاد فامیل یا آشنای خود هدیه دهید، این محصول اسپرت بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین اگر تاب بچه در فضایی برای استفاده همزمان چند کودک نصب شده پس این محصول برای شما بهترین خواهد بود.

 تمامی تاب‌‌های آنیل دارای ویژگی‌های یکسان است و تنها تفاوت در طراحی پارچه آن‌ها است که تاب‌ها را به سه دسته تاب دخترانه، تاب پسرانه و تاب اسپرت تقسیم کرده است.

بازی کودک در شرایط کرونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تاب بازی آنیل باعث تخلیه هیجانات و کنترل تحرک کودک شما در این شرایط خواهد شد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 24 آذر 1399 ساعت : 23:10
بازدید : 505

خرید رو تختی اسپورت

اگر به دنبال سایت یا فروشگاهی میگردین که هر چی روتختی که دلتون میخواد رو پیدا کنین، به سایت هوگان مراجعه کنید.

یک سایت معتبر با هزاران مدل روتختی با جنس درجه یک و ارزان و بعضی وقتا با تخفیفات ویژه

یعنی هر مدل روتختی که دلتون بخاد میتونید تو سایت هوگان پیدا کنید.

انواع روتختی های یک نفره، دونفره، سه نفره و در تمام طرح هارو میتونید از سایت https://hugan.ir/  پیدا کنید.

از روتختی عروسی گرفته تا روتختی اسپورت و....

تمامی محصولات این سایت با کیفیت هستند و بهترین خدمات پشتیبانی رو برای مشتری انجام میدن.

و یک چیز جالب دیگه اینکه اگه روتختی از این سایت بخرید، 7 روز ضمانت تعویض کالا هست.

یعنی شما میتونید بخرید، امتحان کنید و اگه خوشتون نیومد، میتونید با خیال راحت تعویض کنید یا کلا پس بدین و در سریع ترین زمان پول خودتونو پس بگیرین.

نحوه خرید کردن از سایت هوگان خیلی راحته، کافیه. کافیه وارد سایت بشین، و در بالای سایت گزینه لیست رو بزنین تا دسته هایی که شما دنبالش هستین رو برای شما به نمایش بذاره.

و تمامی عکس های کالاها در این سایت با سایز بزرگ به مشتری نشون داده میشن تا بتونن راحت تر انتخا ب کنن.

مراحل خرید کالا از سایت هوگان اینطوره: وارد سایت که شدین ثبت نام میکنین و آدرس دقیق خونتون رو باش شماره تماس میدین.

و در آخر مدل اراسل کالا را انتخاب کرده و پول را واریز میکنید. و موقع تحویل کالا و فاکتور خرید نیز برای شما ارسال میی شود.

چندتا از شرایط و ضوابط خرید کالا از هوگان:

شرایط و ضوابط خرید از فروشگاه هگان قشم به صورت زیر است:

1 -  خرید های زیر 250 هزار تومان مشمول هزینه ی پستی میباشد و مبلغ مورد نظر بابت هزینه ی ارسال به محصول شما اضافه می‌گردد.

2 -  هنگام تحویل محصول از مامور پست،قبل از تحویل گرفتن، بسته ی مورد نظر را به صورت کامل بررسی نمایید که از لحاظ فیزیکی ایراد و اشکالی نداشته باشد.

3 -  تمامی محصولات ما دارای گارانتی تست 7 روزه میباشد،این مهلت تست از زمان تحویل گرفتن محصول از مامور پست شروع شده و به مدت 7 روز فرصت دارید در صورت بروز هر گونه ایراد و اشکال،محصول را مرجوع نمایید.

4 - اگر در زمان تست 7 روزه ی کالا،متوجه ایرادی در محصول شدید،میتوانید محصول را به آدرس پستی ما مرجوع نمایید که در این مواقع هزینه ی مربوط به پست و مرجوع کردن کالا به عهده ی وبسایت هگان میباشد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 24 آذر 1399 ساعت : 21:58
بازدید : 489

خرید کابل شارژ آیفون IPHONE اورجینال در مای فون

ویژگی‌های بارز کابل شارژ آیفون (Original iPhone Charging cable) ارائه شده توسط مای فون، اصل بودن و داشتن تاییدیه‌ی اپل است.

این نکته از این جهت مهم است که در بازار تعداد بیشماری کابل غیراصل و بی کیفیت وجود دارد

که پس از کمی استفاده، جنس نامرغوب خود را نشان می‌دهند و کاربر را هنگام شارژ مجدد گوشی یا دیوایس خود دچار دردسر می‌کنند.

با در نظر گرفتن برچسب قیمتی مناسب این محصول می‌توان مدعی شد سرمایه‌گذاری بر روی یک کابل شناسنامه‌دار و اصل توجیه مناسبی دارد.

کابل شارژ آیفون ارائه شده توسط اپل ۱ متر بوده و این کابل نیز از همین طول بهره می‌برد.

کیفیت مواد بکار رفته در این کابل به نحوی است که با لمس آن همان احساس اصل بودن همیشگی را به کاربر منتقل می‌کند و موجب اطمینان خاطر وی می‌شود؛ یعنی پلاستیک مقاوم و اتصالات به کابل کاملا فیکس شده‌اند.

شما با این کابل می‌توانید آیفون خود را درست به شکلی که با کابل اورجینال کارخانه شارژ می‌کنید، شارژ مجدد کنید.

مشخصات:

جریان: ۲٫۴آمپر طول: ۱متر قطر: ۱ میلی متر گارانتی: ۷ روز گارانتی تعویض مای فون   قابلیت شارژ (charge) و دیتا (Sync) سازگار با انواع مدل های: iPhone X / 8 Plus / 8 / 7 Plus / 7 / 6s Plus / 6s / 6 Plus / 6 / 5s / 5c / 5 / iPad Pro / iPad Air / Air 2 / iPad mini / mini 2 / mini 4 / iPad 4th   gen / iPod Touch 5th gen / iPod nano 7th gen

مزایا:

دارای روکش TPE مغزی TC مناسب برای تمام مدل‌های گوشی آیفون از ۴ تا X   کابل شارژ آیفون

نکاتی برای انجام یک شارژ مناسب و نگه‌داری از لوازم شارژ آیفون:

۱- هر از گاهی داخل سوکت شارژ آیفون خود را بررسی کنید و با شی نوک تیز که به اجزای داخلی گوشی شما آسیب جدی وارد نمی‌کند، گرد و غبار داخل سوکت شارژ را خالی نمایید. ۲- همیشه با احتیاط سیم شارژ را به درگاه شارژ متصل کنید و چشم بسته کابل را به گوشی وصل نکنید. ۳- هنگام جدا کردن کابل از گوشی، با بی بی‌ملاحظگی و بی احتیاطی آن را جدا نکنید. ۴- گوشی را در شرایطی مناسب شارژ کنید و از معلق نگه داشتن آن بین زمین و هوا هنگام شارژ خودداری نمایید. ۵- هنگامی که متوجه تغییر در رفتار شارژ گوشی شدید و مجبور شدید دستکاری‌هایی در کابل شارژر و سوکت اعمال نمایید، زنگ خطر به صدا در آمده است. از طولانی کردن این پروسه خودداری کنید و سریعاً برای رفع مشکل به یک تعمیرکار مطمئن مراجعه کنید.

 

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 10 آذر 1399 ساعت : 23:35
بازدید : 476