نوین پارتیشن

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

نوین پارتیشن

پارتیشن شیشه ای با توجه به نوع فریم، شیشه و یراق آلات در انواع مختلف تولید و قیمت گذاری می شود که در این صفحه از وبسایت نوین پارتیشن به توضیحات کامل در خصوص پارتیشن شیشه ای و قیمت آن پرداخته ایم. قیمت پارتیشن شیشه ای درج شده در سایت به روز بوده و شامل کلیه هزینه ها ( هزینه متریال ، یراق ، حمل و نصب ) می باشد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره بیشتر مناسب دفاتر کار مدرن و نیمه مدرن می باشد و اگر سبک دکوراسیون شما بصورت کلاسیک هست ، ممکن است گزینه مناسبی نباشد. برای دفاتر کار با دکوراسیون کلاسیک پارتیشن های چوبی و ام دی اف گزینه های مناسبتری هستند. همچنین درصورت انتخاب پارتیشن ام دی اف برای سبک مدرن ، می بایست از رنگ های مناسب با دکوراسیون مدرن برای ام دی اف استفاده شود. ام دی اف های شرکت تیسان ، و پاک چوب و پدیده با فینیشینگ استون ، گزینه های بسیار مناسبی برای سبک مدرن می باشد که در طیف رنگ گسترده موجود می باشد.

رنگ فریم پارتیشن شیشه ای فریم های تولید شده توسط نوین پارتیشن در سه رنگ مشکی ، سفید و رنگ آلومینیوم موجود می باشد. انتخاب رنگ فریم بستگی به سلیقه مشتریان عزیز دارد ، اما از نظر اصول طراحی دکوراسیون ، بهتر است رنگ فریم ، مخالف رنگ محیط انتخاب شود. در صورتیکه سقف و دیواره ها و یا کف محل ، رنگ تیره باشد برای فریم رنگ روشن و در صورتیکه سقف و دیواره ها و کف رنگ روشن باشد ، بهتر است برای فریم رنگ مشکی انتخاب گردد. هم رنگ بودن فریم با رنگ محیط ، جذابیت پارتیشن را کم می کند.

تقریبا در تمامی پارتیشن های شیشه ای موجود در بازار ایران از شیشه سکوریت استفاده می شود. در پارتیشن فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل و در پارتیشن های دوجداره آلومینیوم و شیشه از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می شود. سکوریت کردن فرآیندی است که مقاومت شیشه را 6 الی 8 برابر بیشتر می کند و درصورت شکستن به تکه های کوچک ایمن تبدیل می بشود. بعد از سکوریت شدن شیشه هیچ تغییری روی شیشه نمی توان ایجاد کرد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 29 ارديبهشت 1402 ساعت : 1:36
بازدید : 181

باتری اصلی و تقویت شده آیفون iPhone 12 Pro Max فونی شاپبازدید

باطری اصلی و تقویت شده آیفون iPhone 12 Pro Max – نکسل(Neckcell)

باتری آیفون 12 پرو مکس همانند بسیاری از باتری های امروزی جدانشدنی بوده و تعویض آن نسبت به باتری های جداشدنی سخت تر است.

به دلیل جدانشدنی بودن، امکان استفاده از باتری زاپاس در شرایط ویژه در این گوشی وجود نداشته و می توانید از پاوربانک استفاده کنید.

در ساخت و طراحیی باتری iPhone 12 Pro Max از فناوری لیتیومی استفاده شده و از این نظر نیز تفاوتی با سایر باتری های موبایل ندارد.

باتری های آیفون بطور معمول از جنس لیتیوم یونی هستند و باتری این گوشی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از این رو طول عمر بالاتری دارد.

سرعت شارژ باتری آیفون 12 پرو مکس

شارژر ویژه فست شارژ در نظر گرفته شده برای گوشی آیفون 12 پرو مکس کیفیت بالایی داشته و توان آن نیز بطور دقیق 20 وات عنوان شده است.

این شارژر در تست های انجام شده، باتری را طی 30 دقیقه تا 55 درصد و پس از یک ساعت و 32 دقیقه بطور کامل شارژ کرد که نشانگر کیفیت بالای آن است.

علاوه بر قابلیت فست شارژ، قابلیت شارژ وایرلس نیز برای باتری iPhone 12 Pro Max در نظر گرفته که توان 15 واتی داشته و طی 3 ساعت باتری را شارژ می کند.

 

ظرفیت باتری iPhone 12 Pro Max

باتری آیفون 12 پرو مکس ظرفیت 3687 میلی آمپر ساعتی داشته که در سطح این گوشی و با توجه به میزان مصرف سخت افزاری آن مناسب است.

باتری آیفون 12 پرو دیگر نماینده این نسل از باتری های آیفون بوده که ظرفیت 2815 میلی آمپر ساعتی داشته و به میزان کمتری شارژ نگه می دارد.

در تصویر زیر نیز تعدادی از باتری های این برند در بازه ظرفیتی نزدیک به باتری آیفون 12 پرو مکس را مشاهده می کنید که از نظر کیفی نیز به هم نزدیک هستند:

 

باتری اصلی آیفون 12 پرو مکس

 

دوام باتری آیفون 12 پرو مکس

باتری آیفون 12 پرو مکس در تست ویژه مکالمه در بستر 3G توانست تا 20 ساعت و 54 دقیقه دوام آورد که در سطح این گوشی رقم مناسبی محسوب می شود.

در ادامه تست های صورت گرفته این باتری هنگام وبگردی تا 14 ساعت و 13 دقیقه شارژ نگه داشت که با توجه به ظرفیت آن، عملکرد قابل قبولی است.

باتری iPhone 12 Pro Max هنگام مشاهده فیلم و ویدیو نیز تا 15 ساعت و 17 دقیقه استقامت از خود نشان داد که نشانگر کیفیت بالای آن است.

 

باتری آیفون 12 pro max

 

براساس نتایج به دست آمده از تست های صورت گرفته، میزان استقامت باتری آیفون 12 پرو مکس بطور کلی تا 95 ساعت ارزیابی شد.

یعنی اگر روزانه یک ساعت هر یک از 3 فعالیت اشاره شده را انجام دهید، باتری این گوشی تا 95 ساعت دوام خواهد آورد که آمار مناسبی محسوب می شود.

در صورت تمایل میتوانید اقدام به خرید شارژر اورجینال آیفون 12 پرو مکس و شارژر اصلی iPhone نمایید که در فروشگاه فونی شاپ با بالاترین کیفیت موجود می باشد.

https://fonishop.com/product/iphone-12-pro-max/

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت : 22:24
بازدید : 230

شرایط پاسپورت دومینیکا های لیپ

این جزیره در سال 1763 میلادی و در پی شکست فرانسه در جنگ های 7 ساله اروپایی به انگلستان واگذار شد ولی زبان آن فرانسوی کریول ماند. انگلستان این کشور را تا نوامبر سال 1978 که این کشور به استقلال رسید در اختیار داشت با این حال زبان انگلیسی تبدیل به یکی دیگر از زبان های این کشور شد. زبان دومینیکا شعار ملی کشور دومینیکا ” بعد از خدا، سرزمین” می باشد که نشان دهنده عرق و میهن پرستی این مردم و البته پایبندی به اعتقادات دینی می باشد. این شعار به زبان کریول یا کویوو Kweyo می باشد. دو زبان این کشور یعنی کریول ( که نشات گرفته از فرانسوی بوده) و انگلیسی که توسط حاکمان جدید جزیره بعد از فرانسوی ها به ارمغان آورده شده است توسط دو قشر اجتماعی مکالمه می شوند.

 زبان کریول فرانسوی بیشتر توسط بخش های روستایی و دهقانان و افراد مسن تر در این جزیره استفاده می شود و نسل های جدید تر و شهری از انگلیسی استفاده می کنند که موجب شده است که استفاده از زبان کریول رفته رفته کم رنگ تر شود. نسبت های نژادی در دومینیکا جمعیت غالب در دومینیکا سیاه پوستان آفریقایی تبار را شامل می شود.به همین سبب اخذ پاسپورت دومینیکا میتواند بسیار مفید باشد. مردمان کارائیب (یا کالیناگو Kalinago) نیز در منطقه کارائیب ها ( یا کالیناگو ها) ساکن هستند و به شغل های اجدادی شان یعنی سبد بافی (basket weaving) و قایق سازی (boat making) مشغول هستند و اغلب در سراسر جزیره به شکل مردمانی روستایی زندگی می کنند. سوری ها ، لبنانی ها و چینی ها برخی از بزرگترین کسب و کار ها را شهر روسو را در مالکیت دارند. فرهنگ و عادات غذایی در دومینیکا خاک آتشفشانی غنی و باران فراوان در دومینیکا موجب وفور نعمت در سبزیجات ، میوه ها، صیفی جات و سایر محصولات زراعی شده است.

این محصولات در بازار ها یا بوسیله دستفروشان در خیابان فروخته می شود. با این حال مردم روستایی به اندازه نیازشان مواد غذایی تولید می کنند. محوریت غذا در این کشور گرمسیری و کارائیبی موز و پلانتین ( نوع دیگری از موز که دارای شباهتی فوق العاده به موز است و ما ایرانی ها معمولا نمی توانیم فرق آن را با موز واقعی تشخیص بدهیم!). محور اصلی غذا در دومینیکا است. زراعت کاساوا ، پختن نان کاساوا (نام دیگر آن مانیوک است) و پختن فارینا (غذایی پخته شده از غلات و دانه های آجیلی به همراه عسل و شهد افرا) از کاساوا در روزگارانی از فعالیت های مهم این جزیره محسوب می شد ولی امروزه نان گندم در بسیاری از نانوایی های این کشور موجود است. خرچنگ های خشکی زی، شاه میگو های رودخانه ای، اوپاسوم ، انگوتی ( نوعی جونده ) و ماهی در این جزیره صید و طبخ می شوند. قورباغه کراپاد غذای ملی این جزیره می باشد. همچنین یکی از غذاهای کرویول نامی این جزیره نان میوه ای برشته به همراه ماهی نمک سود شده کاد، پیاز و فلفل سرخ شده در روغن می باشد.

اخذ پاسپورت دومینیکا و همچین زندگی در این کشورآسان است زیرا رستوران های و سوپرمارکت هایی با استایل غذایی آمریکایی به همراه فست فود ها که غذاهایی مانند مرغ سرخ شده کنتاکی را سرو می کنند وجود دارد. در این کشور ناهار اصلی ترین و بزرگترین وعده غذایی می باشد. معرفی دومینیکا اقتصاد کشور دومینیکا بر اساس آمار های سال های پیشین ، اقتصاد دومینیکا بر پایه کشاورزی و با محور میوه موز است که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم یک سوم کارگران را به خود اختصاص می دهد. سایر محصولات کشاورزی این کشور شامل ، قهوه ، نعناع هندی، آلوئه ورا ، گل، انگور و میوه های گرمسیری مانند انبه ، گوآوا و پاپایا می باشد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت : 19:34
بازدید : 224

گرفتن آسان پاسپورت دومینیکا های لیپ

 آبشار ویکتوریا یکی از آبشارهای دیدنی و بسیار جذاب در این منطقه محسوب می شود. این آبشار در پارک ملی این کشور قرار دارد. از سوی دیگر آبشار ویکتوریا از میان یک صخره وارد یک استخر وسیع می شود. دیدن چنین فضایی قطعاً برای همه افراد دل انگیز است. قیمت پرواز به دومینیکا بر اساس زمان سفر، فصل سفر، شهری که انتخاب می شود و سایر امکانات اعم از هتل و … ارزیابی می شود. گاه نیز طرح های تخفیف برای قیمت پاسپورت دومینیکا های لیپ در نظر گرفته می شود. بنابراین پاسپورت دومینیکا را آماده کنید و منتظر روزهای طلایی باشید که قرار است در پارک ملی مرون ترویس بگذرانید. این پارک از مکان های عجیب و خوف انگیز در دومینیکا محسوب می شود. پارک مرون به عنوان جواهر دومینیکا شناخته شده است.

 وقتی وارد پارک می شوید،ارکیده های وحشی و بسیار دل انگیزی را مشاهده خواهید کرد. جنگل های سرسبز در این منطقه کاملاً به چشم می خورند.پارکی بیش از ۱۷ هزار هکتار با چشمه های آب گرم و حوضچه هایی که قطعاً زیبایی آن را کامل کرده اند. اخذ پاسپورت دومینیکا در سه گام برای سفر بدون ویزا به دومینیکا و کشورهای اروپایی نیاز به اخذ پاسپورت دومینیکا دارید. بنابراین در ابتدا نیاز به درخواست پاسپورت دارید، سپس باید مدارک خود را تنظیم کنید و در نهایت موعد پرواز خود را مشخص کنید. قیمت سفر به دومینیکا در برخی از فصول سال گران است. مثلاً برای بازدید از دریاچه بویل که به عنوان دریاچه سبز خاکستری شناخته می شود، قطعاً زمان بسیار مهم است. قیمت پرواز به دومینیکا در فصول گرم سال به نسبت فصول سرد فرق می کند پس باید این موضوع را به دقت بررسی کنید و سپس برنامه سفر بچینید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت : 17:46
بازدید : 198

پاسپورت دومینیکا های لیپ

 • دومینیکا کجاست؟ • در کدام قاره قرار دارد؟ • چگونه می‌توان به این کشور سفر کرد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات تا انتهای مطلب همراه ما باشید. تاریخچه کشور دومینیکا دومینیکا (Dominica) یا بهتر بگوییم کشور مشترک المنافع دومینیکا (Commonwealth of Dominica) جزیره‌ای است که در دریای کارائیب واقع شده است.این جزیره کوچک در میان حد فاصل آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی قرار دارد.به اعتقاد بسیاری از افراد این منطقه نخستین بار توسط کریستوفر کلمب در سال ۱۴۹۳میلادی (بیش از نیم قرن پیش) کشف شد.جالب است بدانید دومینیکا تا سال‌های سال تحت استعمار بریتانیا قرار داشت،با این حال این کشور توانست در سال ۱۹۷۸ استقلال خود را جشن بگیرد. موقعیت جغرافیایی کشور دومینیکا اگر شما هم جزو افرادی باشید که با پی بردن به قدرت پاسپورت دومینیکا به دنبال شناخت بیشتر این جزیره هستید،احتمالا می‌خواهید بدانید این کشور دقیقا کجای نقشه قرار دارد. دومینیکا دقیقا مابین قاره آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی قرار گرفته است.

 از ایالات متحده  که به سمت کوبا و متعاقبا ونزوئلا حرکت کنیم، در دریای کارائیب به این جزیره زیبا خواهیم رسید. این جزیره از شمال به گوادلوپ و از جنوب به مارتینیک ختم می‌شود. طبیعت این منطقه چنان بکر است که به آن (جزیره طبیعت کارائیب) لقب داده‌اند، منطقه‌ای که در تمام قاره آمریکا کم نظیر است. جوانترین جزیره آنتیل جزایر آنتیل از تعداد زیادی جزیره کوچک و بزرگ در دریای کارائیب تشکیل شده که از کوبا تا سواحل ونزوئلا امتداد یافته‌اند.این مجمع الجزایر به دو بخش کوچک و بزرگ تقسیم می‌شوند.یکی از بخش‌های کوچک این مجمع الجزایر به دومینیکا شهرت یافته است. پاسپورت دومینیکا های لیپ بسیار ارزشمند است است چراکه به اعتقاد زمین شناسان این جزیره از فعالیت آتش فشان‌ها تشکیل شده و باقی مانده است. به سبب تداوم فعالیت‌های آتش فشانی و چشمه‌های گرم این جزیره، بسیاری Dominica را جوان‌ترین جزیره آنتیل می‌شناسند. از جمله چشمه‌های آب گرم این کشور می‌توان به دریاچه جوشان اشاره کرد که در دنیا بی نظیر است.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت : 17:11
بازدید : 194

اخذ پاسپورت دومینیکا های لیپ

اطلاعاتی کلی در مورد معرفی دومینیکا تاریخ ، فرهنگ، اوضاع اجتماعی و اقتصادی کشور دومینیکا و جایگاه جهانی این کشور دومینیکا کشوری است که در حوزه دریای کارائیب واقع شده و آب و هوای غالب آن در طول سال گرم و مرطوب با آفتاب زیاد می باشد. فصل نسبتا سرد تر و خشک آن از اواسط دی ماه تا اواخر فروردین می باشد و فصل گرم تر و مرطوب و پر باران از اواخر خرداد ماه تا اواخر آبان ماه می باشد.به همین دلیل اخذ پاسپورت دومینیکاطرفداران زیادی دارد. مساحت دومینیکا 740 کیلومتر مربع بوده و پایتخت آن شهر روسو (Rosea) یا به زبان بومی ” ووزو” (Wozo) می باشد. زبان دومینیکا فرانسوی آنتیل کریول و انگلیسی است. واحد پولی این کشور و هفت کشور کارائیبی دیگر دلار کارائیب شرقی است که به طور اختصاری XCD  و در برخی موارد EC$  نوشته می شود و به 100 سنت تقسیم می شود. جمعیت این کشور حدود 72000 نفر می باشد. تاریخ دومینیکا این جزیره ابتدا توسط کریستف کلمب کشف شده و وجه تسمیه آن عبارت “Dies Dominica” به معنی روز متعلق به خدا می باشد و معنای دومینیکا ، “خدایی” یا ” متعلق به خدا ” میباشد چرا که او این جزیره را در روز یکشنبه یا روز خدا در نوامبر 1493 میلادی برای اولین بار دید. این جزیره در ابتدا توسط استعمارگران اسپانیایی مورد اسکان قرار گرفته که بعد از مدتی توسط بومیان جزایر اطراف به بیرون رانده شدند و سپس کمپانی های فرانسوی جزایر آمریکایی آن را جزو مجموعه آنتیل کوچک و خاک فرانسه قلمداد کردند ولی عملا تصرف فیزیکی در آن رخ نداد. در دهه 1660 اولین سکونت گاه های فرانسوی به منظور تامین چوب برای مستعمرات فرانسه در فضاهای جنگلی خالی شده از درختان ایجاد شد. آنها کشت نیشکر را به کمک برده های منتقل شده از آفریقا در دومینیکا گسترش دادند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت : 15:36
بازدید : 196

خرید شارژر آیفون فونی شاپ

ممکن است پس از چند سال استفاده از گوشی آیفون، مشکلات مختلفی در شارژر آن پدیدار شود. گاهی اوقات این مشکل چندان شدید نبوده و صرفاً در حد کاهش سرعت شارژ خودنمایی می کند؛ اما در شرایط شدیدتر ممکن است شارژر بطور کلی باتری را شارژ نکرده و حتی به دلیل وجود خرابی داخلی، جریان نامناسبی به سمت آن روانه کند.

این جریان نادرست انرژی در بلندمدت سبب خرابی باتری شده و بروز مشکل در باتری نیز به تدریج سبب خرابی بخش های مختلف سخت افزاری گوشی خواهد شد. از این رو، خرید کابل و شارژر آیفون جدید هنگام بروز هرگونه مشکل امری ضروری بوده و باید سریعاً نسبت به آن اقدام کنید.

مشخصات شارژرهای آیفون

در سال های اخیر، کمپانی آیفون از شارژر های ویژه شارژ سریع جهت افزایش سرعت شارژ باتری های خود استفاده کرده است. این شارژر ها توان بالایی داشته و در مدت زمان کم که معمولاً کمتر از 2 ساعت است، می توانند باتری را بطور کامل شارژ کنند.

با این وجود شارژر های آیفون نیز همانند سایر برندها ممکن است در اثر فشار، ضربه و حتی در طول زمان دچار مشکل یا آسیب شوند. نکته مهمی هنگام تعویض کابل و شارژر آیفون خود باید به آن دقت کنید این است که صرفاً شارژر ویژه طراحی شده برای گوشی خود را خریداری کنید.

https://fonishop.com/product-category/charger-cable/iphone-charger/


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت : 14:1
بازدید : 177

طراحی ویلا سیکاس

طراحی ویلا سیکاس در شمال به دلیل شرایط آب و هوایی و طبیعت منحصر به فردش نیازمند رعایت یک سری اصول می باشد که مختص موقعیت جغرافیایی این منطقه می باشد. به طور کلی، ویلا به ساختمانی می گویند که بالاترین کیفیت فضایی را داشته باشد مکانی که نمی توان در آپارتمان های معمولی پیدا کرد. به دلیل اینکه بیشتر ویلا های موجود در شمال عموما برای استفاده در آخر هفته ها و تعطیلات می باشد، طراحی آن باید به گونه ای باشد تا احساسی منحصر به فرد و متفاوت را به فرد منتقل کند.

در دنیای پر مشغله ی امروزه، پیدا کردن مکانی برای به دست آوردن آرامش جزء الویت های ما انسان ها شده است مخصوصا کسانی که در مناطق شلوغ زندگی می کنند و یا زندگی پر استرسی دارند. به دلیل اینکه غالب مردم در خانه های کوچک و در مناطق شلوغ و پر جنب و جوش زندگی و فعالیت می کنند، تقاضا برای داشتن خانه های مستقل و ویلایی در مناطق دنج و آرام به شدت افزایش یافته است. گذراندن آخر هفته ها، اوقات تعطیل و یا کسانیکه تمایل دارند دوران بازنشستگی خود را در مکانی آرام و به دور از شلوغی سپری کنند این مقاله می تواند کمک کننده باشد زیرا ما قصد داریم تا شما را با انواع طراحی و ساخت ویلا در مناطق مختلف ایران و شرایط متنوع آشنا کرده و دیدی کلی درباره ی این موضوع در اختیارتان قرار دهیم.

به طور کلی طراحی ویلا خاص در شمال شامل دو نوع ویلای ساحلی و ویلای جنگلی می باشد که هر کدام کیفیت و اصول خاص خود را دارند. زیرا هر کدام منظره ی خاص خود را دارند و همچنین از مهمترین ویژگی در آنها تفاوت دمایی و رطوبتی می باشد. علاوه بر موارد بالا، قرار گیری این منطقه در بین رشته کوه های البرز و دریای خزر باعث ایجاد شرایطی فوق العاده برای علاقه مندان به ساخت ویلا شده است همچنین توجه به نکاتی مانند تاثیر تابش نور خورشید، جریان باد، مصالح سازگار با اقلیم می تواند برای سازندگان و طراحان ویلا کمک کننده باشد.

ویلا ها در انواع بسیار متنوعی ساخته می شوند که در این پاراگراف ما قصد داریم نمونه های پر تکرار را برایتان شرح دهیم. بسته به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی و امکانات موجود طراحی ویلا https://sikaas.com/villa/ می تواند تغییر کند. در نظر داشته باشید که خواسته ی شما به عنوان مشتری و یا صاحب ملک به شدت تاثیر گذار است زیرا هدف از ویلا و یا بنای مورد نظر رفع نیاز های شما و برآورده کردن خواسته های شما می باشد


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1402 ساعت : 23:7
بازدید : 178

باتری سامسونگ فونی شاپ

این شرکت از پردازشگرهای با سرعت بسیار بالا و قدرتمند استفاده می کند و تقریباً هرساله کیفیت موبایل سامسونگ از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در مدل های جدی پیشرفت قابل توجهی می‌کندباتری موبایل سامسونگ به اندازه تکنولوژی سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌های همراه این برند به روز نشده استاین عدم هماهنگی بین بکار بردن تکنولوژی های پیشرفته مثل نمایشگر های Full HD Super Amoled یا دوربین های حرفه ای بیش ازMp ۳۰ ، پردازشگرهای ۸ و ۱۰ هسته ای، با ظرفیت باتری موبایل سامسونگ همخوانی نداردشاید علت اصلی پایین بودن ظرفیت باتری، تنظیم قیمت گوشی موبایل سامسونگ در بازار باشد تا بتواند سایر رقبای خود را از صفحه کنار بزند.

شارژ باتری سامسونگ چند روز ماندگار است؟

در حال حاضر، باتری اصل موبایل سامسونگ با توجه به امکانات گسترده ای که گوشی‌های همراه این برند در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ حداکثر یک روز دوام می‌آورنددر صورتی که مصرف کننده موبایل بخواهد در طول روز از تمام امکانات گوشی همراه سامسونگ خود بهره بگیرد؛ شاید مجبور باشد حتی تا دو بار نیز باتری موبایل سامسونگ را شارژ کندشارژ باتری موبایل طول عمر آن را کاهش می دهد و به همین علت اکثر کاربران پس از کمتر از دو سال کار با هر یک از مدل ها نیاز به تعویض باتری موبایل سامسونگ پیدا می کنند.

۳-باتری سامسونگ

برای مطالعهبرای اینکه بدانید چه میزان باید گوشی رو شارژ کنید مقاله ی باتری موبایل را چند درصد شارژ کنیم؟ میتونه راهنمای خوبی برای شما باشه

باتری سامسونگ، پرفروش‌ترین باتری در چند سال اخیر!

با توجه به اینکه برند سامسونگ یکی از پرفروش ترین اسمارت فون های موجود در بازار است؛ فروش باطری موبایل سامسونگ به عنوان یکی از لوازم جانبی موبایل، بازار رقابتی بسیار مناسبی به وجود آورده و در این بین سودجویان از عدم آگاهی افراد بی تجربه استفاده کرده و باتری های تقلبی را به جای باطری اورجینال موبایل سامسونگ به آنها می فروشند.

از کجا باتری اصل سامسونگ بخریم؟

فروشگاه آنلاین فونی شاپ، امکان خرید باطری اورجینال موبایل سامسونگ را با گارانتی ۶ ماهه در اختیار شما قرار میدهداستفاده از باتری اورجینال موبایل سامسونگ که در فروشگاه فونی شاپ عرضه می شود؛ نه تنها به افزایش طول عمر گوشی شما کمک خواهد کرد؛ بلکه احتمال آسیب رسیدن به سایر لوازم جانبی از جمله شارژر و کابل اصلی سامسونگ و همچنین سوکت شارژ و مادربرد بکاررفته در اسمارت فون را به طور قابل توجهی کاهش خواهد داد.

باتری اصلی گوشی سامسونگ

روش های تشخیص خرابی باتری سامسونگ

گاهی اوقات ممکن است پر حال کار با گوشی موبایل خود باشید، اما ناگهان متوجه شوید که باتری موبایلتان سریع تر از حد معمول خالی می شوددر چنین موقعیتی ممکن است این حس به سراغتان بیاید که شاید باتری موبایلتان خراب شده است، اما شاید از این بابت مطمئن نباشیدبنابراین باید راه هایی را بدانید که از طریق آن سلامت باتری موبایل خود را تست کنیددر ادامه همراه فونی شاپ باشید تا چند راهکار ساده و کاربردی را به شما معرفی کند تا با کمک آن از سلامت باتری سامسونگ موبایل خود مطمئن شوید.

باتری اصلی گوشی سامسونگ

_افزایش دمای بدنه گوشی و باتری حین کار با آن

به طور عادی گاهی اوقات بر اثر کار زیاد با گوشی سامسونگ و یا در اثر انجام بازی های سنگین، باتری سامسونگ و یا بدنه گوشی موبایل کمی داغ می شوداما اگر میزان دما موبایل و باتری سامسونگ به قدری افزایش پیدا کند که نتوانید به راحتی موبایل را در دستتان بگیرید، ممکن است این اتفاق نشانه ای خرابی باتری موبایل شما باشداز این رو بهتر است هر چه سریعتر پیش یک تعمیر کار موبایل رفته و از او راهنمایی بخواهید.

_خاموش شدن بی دلیل گوشی موبایل سامسونگ

اگر زمانی که درحال کار با گوشی سامسونگ هستند و یا در حال مکالمه هستید، موبایلتان ناگهان خاموش شود، این می تواند نشانه ای از خرابی باتری شما باشدهمچنین اگر بدون وصل کردن به شارژر گوشی موبایلتان روشن نشود، یعنی باتری سامسونگ گوشی شما خراب شده است.

باطری موبایل سامسونگ

_افزایش حجم و باد کردن باتری گوشی سامسونگ

اگر حجم باتری سامسونگ موبایل شما افزایش یافته و باد کرده است،‌ این یعنی باتری خراب شده استدر این مواقع که باتری باد کرده است، به هیچ وجه به باتری ضربه یا فشار وارد نکنید‌در این مواقع سریعا باید اقدام به تعویض باتری موبایل خود بکنید‌‌زیرا زمانی که حجم باتری افزایش می باشد به ال سی دی موبایل فشار آورده و ممکن است به آن آسیب بزند.

_روشن نشدن گوشی سامسونگ بدون شارژر

اگر زمانی که گوشی تان در شارژ نباشد روشن نشود، نشانه خرابی و اتمام عمر مفید باتری استپس اگر شارژر گوشی موبایل خود را از آن جدا کنید و به محض جدا کردن خاموش شود و بدون اتصال شارژر روشن نشود، یعنی باتری موبایلتان خراب شده است‌.

باطری سامسونگ

علل خراب شدن و از کارافتادن باتری سامسونگ

باتری سامسونگ می تواند به علت های گوناگون خراب شود و دیگر مثل سابق کار نکنددر ادامه این مطلب فونی شاپ تمام علل افت کیفی باتری های سامسونگ را برایتان بیان خواهد کردپس در ادامه همراه فونی شاپ باشید.

_بیش از حد شارژ کردن باتری

اگر پس از پر شدن باتری، باز هم باتری را در شارژ نگه دارید، به مرور زمان افت کیفیت پیدا کرده و فرسوده خواهد شداما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که گوشی های نسل جدید سامسونگ که امکان قطع شارژ را پس از شارژ کامل دارند، باز هم باتری خراب می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که وقتی شارژ‌ باتری سامسونگ کامل شد، تبلت یا موبایل به طور اتوماتیک شارژ کردن را متوقف می‌کننداما برنامه های گوشی در پس زمینه در حال استفاده از شارژ موبایل هستند، از این رو وقتی شارژ باتری کمی مصرف می‌شود، شارژر مجددا وصل خواهد شد از این رو با قطع و وصل های مکرر به باتری آسیب وارد می شود.

_استفاده مکرر از پاوربانک

یکی از مهم ترین عوامل آسیب به باتری، شارژ کردن آن با پاور بانک استاگر زمانی که به برق شهری دسترسی دارد از پاوربانک استفاده کنید، به مرور باتری موبایلتان آسیب خواهد دیدهمچنین اغلب پاوربانک هایی که در بازار عرضه می شوند از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و حتی برخی از آنها تقلبی می باشندلذا تا حد امکان بهترین کار استفاده از برق شهری برای شارژ باتری سامسونگ است‌.

باتری اصلی سامسونگ

_استفاده از شارژر غیر اورجینال برای شارژ باتری سامسونگ

یکی از دلایل عمده خرابی باتری گوشی های سامسونگ استفاده از شارژر های متفرقه برای شارژ کردن آنها استهمچنین استفاده از شارژر های سامسونگ فیک یا تقلبی نیز می تواند آسیب های زیادی به باتری موبایلتان وارد کند‌.

_اتمام تاریخ انقضای باتری سامسونگ

اگر مدت زمان نسبتا زیادی است که از گوشی موبایلتان استفاده می کنید و د طی این مدت تابحال باتری آن را تعویض ننموده اید، ممکن از عمر باتری شما رو به اتمام باشدباتری ها معمولا یک الی دو سال عمر می کنندباتری بخش مصرفی گوشی تان را تشکیل می دهد و به دلیل فعالیت مداومی دارد، پس از مدتی نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد.

_فعالیت زیاد اجرای برنامه های سنگین

یکی دیگر از دلایل خرابی باتری سامسونگ انجام کار های سنگین با موبایل استاجرای برنامه های پرحجم و پر شدن فضای ذخیره سازی، افزایش نور صفحه موبایل، روشن گذاشتن دائمی دیتا، بلوتوث، وای فای و… از جمله مواردی هستند که کار گوشی موبایل را سنگین تر می کندلذا باتری مجبور به فعالیت بیشتری خواهد شد و در نتیجه طول عمر آن کاهش پیدا خواهد کرد.

۹-باتری سامسونگ

_شارژ مکرر باتری با شارژر های فندکی ماشین

یکی از عامل های خرابی باتری گوشی سامسونگ که اغلب راننده ها آن را تجربه می کنند، استفاده بیش از حد از شارژر های فندکی ماشین برای شارژ باتری سامسونگ استاگر زمان زیادی در حال رانندگی باشید و شارژ موبایلتان رو به اتمام باشد، به ناچار مجبور خواهید شد از شارژر فندکی استفاده کنیداما به یاد داشته باشید که اگر از شارژر های تقلبی یا کیفیت پایین استفاده کنید، به باتری موبایلتان آسیب خواهید زد‌.

روش های تشخیص باتری تقلبی و اصل سامسونگ

برای تشخیص باتری فیک و اصل از هم دیگر راه های مختلفی وجود دارد که امروز فونی شاپ قصد دارد بهترین روش ها را به شما آموزش دهدپس در ادامه همراه ما باشید.

روش اولتشخیص از طریق تاریخ انقضای باتری

بر روی باتری های لیتیوم یونی تاریخ انقضای باتری مربوطه حک می شودبنابراین حتما باید تا یخ روی جعبه باتری با تاریخی که بر روی خود باتری حک شده همخوانی داشته باشداگر این دو تاریخ تطابق نداشته باشد،‌ مطمئن باشید که تقلبی است.

۱۰-باتری سامسونگ

روش دومبررسی و مشاهده بدنه باتری سامسونگ

شما می توانید با مشاهده شکل ظاهری و بررسی دقیق بدنه باتری، به اصل یا فیک بودن آن پی ببریدباتری های اصل به گونه ای طراحی شده اند که تمام اجزای ظاهری آن دارای هماهنگی و مقیاس متناسب می باشداما باتری های فیک اینگونه نیستنداگر به صورت دقیق به بررسی اجرای باتری ها بپردازید، خواهید دید که ناهمخوانی های شایانی بر روی بدنه باتری دیده می شود.

۱۱-باتری سامسونگ

روش سومبررسی برچسب دور باتری سامسونگ

بر روی باتری های لیتیوم یونی اصل برچسبی وجود دارد که اطلاعاتی مانند انواع هشدار ها، ظرفیت باتری، تاریخ تولید، شرکت سازنده آن و… درج شده استاین برچسب عموما از ترکیب رنگ نقره ای و سیاه تشکیل شده است‌با بررسی این برچسب می توانید به تقلبی یا اصل بودن باتری سامسونگ پی ببریدلذا با توجه به مواردی که گفته شد، اگر با دقت به برچسبی که دور باتری سامسونگ قرار دارد نگاه کنید، می توانید به فیک یا اصل بودن باتری سامسونگ پی ببرید.

۱۲-باتری سامسونگ

روش چهارمبررسی لبه باتری سامسونگ

روش تشخیص اصل یا تقلبی بودن باتری سامسونگ با استفاده از بررسی لبه های باتری یکی دیگر از شیوه های تشخیص اصل یا فیک بودن ان استدر این روش باید باتری را بر روی یک سطح صاف قرار داده و لبه های بالایی و پایینی آن را به دقت مشاهده کنیداگر باتری سامسونگ اصل باشد، لبه های آن کاملا دقیق و صاف استاما اگر باتری فیک و تقلبی باشد لبه های بالایی و پایینی صاف و سیقلی نبوده و دارای یک سری ناهماهنگی ها می باشدهمچنین برچسبی که بر روی باتری قرار دارد در نسخه اصل به گونه ای بر روی باتری چسبانده شده که با لبه های فوقانی و زیرین هماهنگی دارد اما در نسخه تقلبی دارای فاصله و یکسری ناهمخوانی ها می باشد.

۱۳-باتری سامسونگ

روش پنجمبررسی برچسب روی باتری سامسونگ

شما می توانید از طریق نوشته های حک شده بر روی برچسب باتری سامسونگ، فیک یا اصل بودن آن را تشخیص دهیدبه طور معمول نوشته های موجود بر روی برچسب باتری تقلبی یا کم رنگ و بی کیفیت است یا بیشتر از حد معمول پر رنگ چاپ شده استهمچنین ممکن است این نوشته ها در نسخه تقلبی به صورت ناخوانا یا کج و معوج چاپ شده باشداما در باتری اصل سامسونگ، نوشته هایی که بر روی برچسب قرار دارد کاملا یکنواخت و هماهنگ بوده و از نظر کیفی و وضوح در سطح استانداردی قرار دارندالبته تشخیص با این روش کمی نیاز به تجربه و مهارت دارد.

باتری اصلی موبایل سامسونگ

چطور باتری اصل و اورجینال سامسونگ بخریم؟

امروزه در سطح اینترنت و فضای مجازی، فروشگاه های بی شماری وجود دارند که در حال عرضه باتری های سامسونگ فیک و اصل می باشندیکی از مسائل بسیار مهمی که در زمینه نگهداری باتری حائز اهمیت است، شرایط نگهداری باطری می باشدباتری ها باید در یک محیط و شرایط خاص نگهداری شوند تا قبل از مصرف دچار افت کیفی نشونداما کاملا واضح است که بسیاری از فروشندگان این شرایط را در فروشگاه های خود ندارنداز این رو باید باتری را از یک فروشگاه معتبر و دارای ضمانت خریداری‌ کنید تا از اصل بودن آن مطمئن شویدفروشگاه فونی شاپ مرکز تخصصی انواع گوشی و موبایل و تبلت و لوازم جانبی می باشد که باتری های عرضه شده در این فروشگاه همگی اصل و اورجینال بوده و از ضمانت کیفی برخوردار هستند.

باتری گوشی سامسونگ

آیا باتری سامسونگ اصل را کمپانی سامسونگ تولید میکند؟

اگر این سوال در ذهن شما هم وجود دارد، در پاسخ به آن باید بگوییم که هیچ کمپانی تولید کننده گوشی موبایل یا تبلت،باتری آن را تولید نمیکنددر واقع کمپانی های دیگری که اکثرا هم چینی هستند، باتری گوشی و تبلت ها را تولید کرده و برای کمپانی های ساخت موبایل ارسال می کنندهمانطور که گفتیم در کشور چین کمپانی های بزرگ و کوچک زیادی در زمینه ساخت باتری سامسونگ و سایر برند ها فعالیت دارنداز این رو کیفیت و ماندگاری محصول هر یک از این کمپانی ها با هم متفاوت استلذا باید باتری که خریداری می کنید، تولید شده از یک کمپانی معتبر باشدخوشبختانه در سال های اخیر فونی شاپ توانسته است با وارد کردن محصولات معتبرترین کمپانی های دنیا، باکیفیت ترین لوازم جانبی های را با قیمت منصفانه در بازار عرضه کند.

۱۶-باتری سامسونگ

تعویض باتری های داخلی سامسونگ در فونی شاپ

اگر موبایل سامسونگ که خریداری کرده اید دارای باتری داخلی می باشد، شاید برایتان سوال باشد که آیا می توان این باتری را تعویض نمود یا خیر؟ پاسخ این سوال مثبت استتعمیر های های باتجربه توانایی تعویض باتری داخلی سامسونگ را با دقتی بالا انجام می دهند.

نحوه شارژ باتری سامسونگ برای اولین بار (اولین شارژ باتری سامسونگ چند ساعت است)

یکی از متداول ترین سوالاتی که خریداران باطری سامسونگ و سایر برند ها می پرسند، این است که برای اولین بار باتری گوشی را چند ساعت شارژ کنیم؟ در گذشته مرسوم بود که باتری گوشی را زمانی که برای اولین بار شارژ می کنید، حدود ۷_۱۰ ساعت بگذارید شارژ شوداما امروزه دیگر نیازی به چنین کاری نیستتنها کافی است از باتری استفاده کنید تا شارژ اولیه آن که همان شارژ کاذب است، تخلیه شودسپس باتری به شارژ متصل کنید تا کامل پر شودالبته شارژ ۱۰۰ درصدی تنها برای اولین بار باید صورت گیرداز دفعات بعد باید حداکثر ۸۰ درصد باتری را شارژ کنید نه بیشتر!

خرید باتری اصل samsung از نمایندگی

فروشگاه آنلاین فونی شاپ، یکی از نمایندگی های معتبر تامین کننده انواع باتری اصل گوشی و تبلت در ایران می باشداز این رو مشتریان عزیز از سراسر ایران می توانند باتری های اورجینال و اصل خود را از قونی شاپ خریداری نمایندتمام محصولات فونی شاپ دارای تضمین کیفیت و گارانتی پس از فروش استدر این فروشگاه انواع باتری های سامسونگ، اپل، اچ تی سی، موتورولا، شیائومی، سونی و… عرضه می شودتنها کافیست محصول مورد نظر خود را از طریق سایت فونی شاپ سفارش دهیدهمچنین اگر سوالی در خصوص کالا یا خدمات ارائه شده‌ داشتید، می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین سایت یا شماره تماس های موجود در قسمت تماس با ما، با فونی شاپ تماس حاصل فرماییدمشاوران مجموعه در اسرع وقت پاسخگوی نیاز های شما عزیزان خواهند بود.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1402 ساعت : 1:26
بازدید : 200

املاک پرند

با توجه به شرایط شهر پرند و پیشرفت روز افزون کیفیت زندگی و امکانات رفاهی در آن، خرید و فروش ملک در این شهر نیز شدت گرفت. گسترش تقاضا ها برای خرید و فروش املاک پرند منجر شد تا مراکز زیادی به منظور این کار در این شهر تاسیس شوند. امروزه شاهد املاکی های زیادی در سطح شهر پرند و دیگر شهر ها از جمله تهران هستیم که به خرید و فروش واحد های مسکونی و تجاری پرند می پردازند.

املاک پرند فاز ۲ دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. خانه های این فاز با قیمت های متغیری به فروش می رسند. عوامل مختلفی روی قیمت خانه های این فاز تاثیر می گذارند. متراژ و سال ساخت از مهم ترین آیتم های تاثیر گذار روی قیمت واحد ها می باشد. واحد های ۷۰ متری قیمتی در حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ تا ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارند. این در حالی است که قیمت خانه های ۱۰۰ الی ۲۰۰ متری به ۲ الی ۳ میلیارد تومان در این فاز می رسد.

املاک پرند فاز 4 بیشتر به مسکن مهر تعلق دارند. لازم به ذکر است که در میان ساختمان های این فاز می توانیم شاهد پروژه های شخصی ساز نیز باشیم. با توجه به وجود تعداد زیادی واحد مسکونی در این فاز، دولت توجه زیادی به ساخت مراکز تفریحی و فراهم کردن تمامی امکانات رفاهی و خدماتی داشته است. در این فاز می توانیم شاهد مراکز آموزشی و ورزشی و یا مراکز درمانی مجهز و نوساز باشیم. در ابتدای شروع کار مسکن مهر‌ واحد های این فاز با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسیدند. امروزه نیز با وجود افزایش قیمت ملک می توانیم واحد های مسکن مهر این فاز را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنیم.

اگر بخواهیم به طور کلی توضیح دهیم فاز های ۴ تا ۶ بیشتر واحد های مسکن مهر را دارا می باشند. در نتیجه املاک پرند فاز 5 نیز بیشتر خانه های مسکن مهر را شامل می شوند. این خانه از نقشه های تقریبا یکسانی پیروی می کنند و تنها بازسازی آن ها طبق سلیقه مالک می تواند متفاوت باشد. متراژ واحد های این فاز نیز بالا بوده و مناسب اسکان خانوار هایی با تعداد بالا می باشد.

فاز ۶ یکی دیگر از فاز های پرند می باشد که بیشتر روی مسکن مهر متمرکز است. املاک پرند فاز 6 واحد های استاندارد در ساختمان هایی با شکل یکسان دارند. بافت شهر ظاهر نوساز خود را حفظ کرده و برای ساکنان جز فاز های محبوب به شمار می رود. یکی از مزایای خانه های این فاز، احاطه به کل منطقه پرند می باشد. خانه های فاز ۶ بیشتر در مناطق مرتفع ساخته شده اند به همین علت خانه های آن دید کاملی به سایر بخش های پرند دارند.

املاک پرند فاز ۳ نسبت به سایر فاز ها خنک تر می باشد که این امر به علت ارتفاع بیشتر آن رخ داده است. افرادی که از شهرستان های سردسیر قصد مهاجرت دارند بهتر است املاک پرند در فاز ۶ را برای زندگی انتخاب کنند. مساحت و وسعت فاز ۶ در حدود هزار و هفتصد هکتار برآورد شده است. در این منطقه وسیع حدود ۳ هزار و ۸۰۰ واحد ساخته شده است که جمعیت زیادی را در خود جای می دهد.

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند و خدماتی نزدیک املاک پرند در این فاز از جمله مزایای آن می باشد. همچنین مهندسان در حال ساخت راه ارتباطی از این فاز به جاده ملارد و کرج هستند. تمامی این موارد در کنار نقشه کشی زیبای واحد های املاک فاز ۶ که توسط شرکت های ترکیه ای طراحی شده است باعث جذب مشتری برای خرید و اجاره خانه شده است.

خرید و فروش مسکن مهر شهر پرند یکی از بهترین اقدامات دولت در شهر هایی مانند پردیس و پرند می باشد. شهر پرند به علت داشتن آب و هوای معتدل تر نسبت به پردیس گزینه مناسب تری به شمار می رود. املاک پرند به دو دسته املام شخصی ساز و املاک مسکن مهر تقسیم می شوند. املاک مسکن مهر توسط دولت و پیمانکار های دولتی طراحی و ساخته می شوند. به علت حمایت دولت از سازندگان این املاک، قیمت واحد ها در ابتدای خرید و ثبت نام بسیار مناسب می باشد.

فایلینگ و آگهی املاک پرند به گونه ای ساخته شده اند که هر واحد و هر ملک بتواند تقریبا به تمامی خدمات رفاهی دسترسی کامل داشته باشد. علاوه بر این مجتمع های آموزشی نظیر مدرسه در تمامی مقاطع و آموزشگاه های تدریس زبان و دیگر حرفه ها نیز در پرند با شرایط مناسب ساخته شده اند. این آیتم یکی از نقاط قوت این شهر برای زندگی می باشد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1402 ساعت : 1:43
بازدید : 185