دریافت ویزای چین

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

دریافت ویزای چین

جمهوری مردمی چین در حال حاظر سومین کشور پهناور دنیاست.این کشور در قاره ی آسیا قرار گرفته و با کشورهایی نظیر قزاقستان هند و قرقیزستان و نپال و روسیه و غیره همسایه است. قله کوه اورست که بلند ترین قله در جهان است در مرز بین چین و نپال قرار گرفته است.

به دلیل پهناور بودن این کشور و به طبع آن جمعیت بسیلر بالایی که دارد و فرهنگ ها متفاوتی که در خود جای داده به  زبان های مختلفی در این کشور سخن میگویند. نظیر ماندارین و انگلیسی و چینی و غیره..

پایتخت این کشور زیبا پکن است درحالیکه پر جمعیت ترین شهر آن شانگهای است.  

اگر شما به دنبال مقصدی هستید که پر از شگفتی مکان ها دیدنی و جذاب و تجربه های متفاوت باشد و در کل به دنبال مکانی هستید که متفاوت تر از هر جای دنیا باشذ کشور چین بهترین انتخاب است.

اگر میخواهید ویزای چین دریافت کنید با سایت نادیا پرواز در تماس باشید.

کشور چین چهارمین تمدن قدیمی دنیاست با تمدن و تاریخی 3000 ساله که به تمدن و فرهنگ غنی خود میبالد.

یکی دیگر از شگفتی های این کشور مکان ها و میراث تاریخی بسیار زیباست که هیچ کشوری را در دنیا پیدا نخواهید کرد که با این میراث فرهنگی چه از نظر تعداد چه از نظر زیبایی و شگفتی توان مقابله را داشته باشد. از دیوار چین که همه تقریبا 1 بار در طول زندگی نامش را شنیدیم تا دیوار های شهر و ارتش دفن شده کانال ها و غیره.

کشور چین علاوه بر تاریخ و تمدن غنی که دارد از نظر بحث طبیعی هم بسیار زیبا و دیدنیست. از این زیبایی ها میتوان به کوه های افسانه ایی زرد دریاچه های رنگین کمانی و بلند ترین و جادویی ترین فلات دنیا در تبت نام برد.

ویزای چین

بسیاری از مردم جهان برای مسافرت به چین نیاز به ویزای توریستی چین دارند که به اختصار L VISA  گفته میشود. که با این ویزا اجازه ی اقامت چندین شهر چین را دارند.  

ویزای چین برخلاف کشورهایی که در بالا در مورد آن صحبت کردیم به صورت الکترونیک صادر نخواهد شد و تنها به صورت لیبل دار در پاسپورت مسافر قابل دریافت است.

*L VISA  اعتبار ورود  ماهه داشته و پس از ورود اعتبار اقامت 1 ماهه دارد.

جالب است بدانید ک شهروندان انگلستان و آمریکا و کانادا و آرژانتین میتوانند ویزای توریستی 10 ساله چند بار ورود بگیرند!

اگر که با گروه قصد مسافرت دارید و شخصی سفر نمیکنید در آن صورت ویزای شما از حالت فردی خارج شده و به ویزای گروهی تغییر پیدا میکند. یعنی که هر شخص لیبل ویزای جداگانه در پاسپورت خود نخواهد داشت و در عوض برای کل گروه مسافران ویزایی صادر خواهد شد که در این ویزا اسامی تمامی مسافران درج خواهد شد.

در این وضعیت شما باید قبل از برنامه ی سفر خود به یک آژانس کارگزار مراجعه کرده و دیگر از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

مدارک مورد نیاز ویزای چین

1-اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار از زمان برگشت به کشور مقصد 

2-پر کردن دقیق و کامل فرم درخواست ویزا

3-عکس جدید 6*4 رنگی تمام رخ. در نظر داشته باشید که عکس پرسنلی با لباس سفید مورد قبول سفارت نمیباشد.

4-رزرو بلیط و هتل در چین

5-تمکن مالی حداقل 30 ملیون تومانی برای هر نفر

6-بیمه نامه مسافرتی

*پروسه ی اخذ ویزای چین تقریبا 1 هفته ی کاری زمان میبرد.

*این ویزا 3 ماه اعتبار ورود و 1 ماه اعتبار اقامت دارد.

*سفارت چین در ایران در اهران خیابان اقدسیه خیابان وحد دانش روبروی آتش نشانی پلاک 73 قرار دارد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 20 فروردين 1400 ساعت : 12:47
بازدید : 429

تفاوت بین شارژر موبایل و آداپتور برق

شارژر چیست؟
شارژرها - لوازم جانبی الکتریکی ، معمولاً به یک منبع تغذیه AC به تجهیزات DC ولتاژ پایین تبدیل می شود. شارژر به طور گسترده ای در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، به ویژه در زمینه های زندگی به طور گسترده ای در تلفن های همراه ، دوربین ها و لوازم خانگی معمول استفاده می شود.

برای خرید شارژر موبایل اصل به سایت امداد موبایل مراجعه کنید.

دستگاه نیمه هادی الکترونیکی توان شارژر با استفاده از ولتاژ و فرکانس ثابت جریان متناوب به دستگاه مبدل ثابت DC تبدیل می شود.

به منظور استفاده از منبع تغذیه یا باتری پشتیبان باتری برای مناسبت برق ، شارژر چشم انداز برنامه گسترده ای دارد.

آداپتور برق چیست؟
آداپتور برق دستگاه های الکترونیکی قابل حمل کوچک و تجهیزات تبدیل برق الکترونیکی و الکترونیکی است که معمولاً توسط پوسته ، ترانسفورماتور قدرت و مدار یکسوساز ، خروجی آن را می توان به خروجی AC و نوع خروجی DC تقسیم کرد. اتصال مطبوعاتی را می توان در پایه دیواری و دسک تاپ قرار داد. به طور گسترده ای در تلفن استفاده می شود تلفن بی سیم ، کنسول بازی ، تکرار کننده زبان ، واکمن ، کامپیوترهای نوت بوک ، تلفن های همراه و سایر دستگاه ها.

اکثر آداپتورهای برق لپ تاپ می توانند به صورت خودکار 100 ~ 240V AC (50 / 60Hz) را تشخیص دهند. اساساً همه لپ تاپ ها منبع تغذیه خارجی را با یک خط و یک اتصال میزبان در نظر می گیرند ، بنابراین شما می توانید اندازه و وزن میزبان را کاهش دهید ، فقط تعداد معدودی از مدل های ساخته شده در منبع تغذیه در میزبان.

آداپتور برق دارای یک پلاک با نام تجاری مشخص شده در ولتاژ ورودی ، خروجی و جریان و سایر شاخص ها است ، با توجه ویژه به دامنه ولتاژ ورودی ، که "آداپتور برق سفر" نامیده می شود.

شارژر و آداپتور برق که در آن تفاوت بین؟
با توجه به تعریف فوق و محتوای نظر شخصی ، همان شارژر اسمی به طور مستقیم برای برق استفاده نمی شود ، دقیقاً مانند شارژر تلفن همراه ما ، زیرا برای شارژ تلفن و سیمهای متصل به تلفن مستقیم که به تلفن متصل هستند ، استفاده می شود. به طور کلی می تواند نه تنها آداپتور برق برای برق ، بلکه برای دادن یک بار الکتریکی ، مانند آداپتورهای برق نوت بوک ، می تواند به کامپیوتر ، بلکه همچنین به منبع تغذیه کامپیوتر شارژ شود.

Hong Guang De Technology (HGD) Pvt Ltd. یک طراح و سازنده حرفه ای شارژر تلفن همراه و آداپتور است.

اگر در مورد آداپتور برق و شارژر تلفن همراه سوالاتی یا تقاضا دارید ، لطفاً با ما تماس بگیرید. ما تمام تلاش خود را برای شما خواهیم کرد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت : 22:55
بازدید : 461

تاریخچه فتوشاپ

گرچه نمی توانید آن را در هر تقویمی چاپ کنید ، سال 2005 یک سالگرد آرام برنامه است که شما و بسیاری دیگر از طراحان گرافیک احتمالاً بیشترین استفاده را می کنید.

15 سال پیش در ماه فوریه بود که Adobe نسخه 1.0 فتوشاپ را ارسال کرد - هنوز هم محبوب ترین برنامه (و پردرآمد) آن است و احتمالاً تنها نرم افزاری است که شکل فعل خود را ایجاد کرده است.

برای آموزش فتوشاپ به سایت https://l24.ir/ مراجعه کنید.

اما تاریخ واقعی فتوشاپ حتی فراتر از این هم برمی گردد. برنامه ای که صفحه پاششی آن اکنون 41 نام را نشان می دهد در اصل محصول فقط دو برادر به نام های توماس و جان نول بوده است ، همانطور که هنر آنها را مجذوب فن آوری کرده است.

این صفتی بود که آنها از پدرشان به ارث برده بودند ، یک علاقه مند به عکاسی با اتاق تاریک شخصی خود در زیرزمین و تمایل به رایانه های اولیه خانه.

بنابراین توماس با عکاسی ، در مورد اصلاح رنگ و کنتراست در اتاق تاریک آشنا شد ، در حالی که جان با خوشحالی با کامپیوتر اپل II پدرش قلع و قمع کرد. هنگامی که پدر آنها - به وضوح یک خواننده اولیه - یکی از اولین Mac های موجود در بازار را در سال 1984 خریداری کرد ، هر دو از توانایی های آنها متاثر شدند. از قضا این نارسایی ناامیدکننده آن بود که در نهایت منجر به نشستن برنامه چند میلیون دلاری امروز بر روی هارد دیسک تقریباً همه شد.

در آغاز
در سال 1987 ، جان نول در Industrial Light and Magic - بخش جلوه های ویژه نوپای لوکاس فیلم ، که برای جنگ ستارگان تأسیس شد - مشغول به کار بود ، در حالی که توماس برای دکترای خود تحصیل می کرد. در مورد پردازش تصویر در دانشگاه میشیگان. او به تازگی برای کمک به پایان نامه خود یک اپل مک پلاس کاملاً جدید خریداری کرده است ، از اینکه می تواند تصاویر در ابعاد خاکستری را روی مانیتور تک رنگ نشان ندهد ، مأیوس شد. بنابراین ، به سبک هکر واقعی ، او شروع به نوشتن کد خودش برای انجام کار کرد.

جای تعجب نیست که جان در ILM نیز مشغول پردازش تصویر بود و در یک بازدید از تعطیلات بسیار تحت تأثیر پیشرفت توماس قرار گرفت. جان در كتاب CG 101: A Computer Graphics Industry Reference ، جان می گوید: "همانطور كه ​​تام كار خود را به من نشان داد ، به نظر من چقدر شبیه به ابزارهای پردازش تصویر در Pixar [یك رایانه سفارشی كه در ILM استفاده می شود] بود." بنابراین این زوج شروع به همکاری در یک برنامه بزرگتر و منسجم تر کردند ، برنامه ای که هیجان انگیز - Display - نامگذاری کردند.

طولی نکشید که جان یک رنگ جدید Macintosh II خریداری کرد و توماس را راضی کرد که Display را دوباره بنویسد تا به صورت رنگی کار کند. در واقع ، هرچه جان بیشتر از Display دید ، ویژگی های بیشتری را شروع به درخواست کرد: اصلاح گاما ، بارگذاری و ذخیره سایر فرمت های پرونده و غیره.

اگرچه این کار توماس را از رساله خود منحرف کرد ، اما وی از الزام کردن کاملاً خوشحال بود.

وی همچنین یک روش ابتکاری برای انتخاب و تأثیرگذاری فقط روی قسمتهای خاصی از تصویر و همچنین مجموعه ای از روالهای پردازش تصویر - که بعداً به پلاگین تبدیل می شوند - را ایجاد کرد. یک ویژگی برای تنظیم تن (سطح) نیز همراه با کنترل برای تعادل ، رنگ و اشباع ظاهر شد. اینها ویژگیهای تعیین کننده فتوشاپ بود ، اما در آن زمان دیدن آنها در هرجایی خارج از نرم افزار پردازش تخصصی در آزمایشگاه - یا در ILM تقریباً تصور نمی شد.

در سال 1988 ، Display تبدیل به ImagePro شد و به اندازه کافی پیشرفته بود که جان فکر کرد آنها ممکن است فرصتی برای فروش آن به عنوان یک برنامه تجاری داشته باشند. توماس تمایلی نداشت: او هنوز پایان نامه خود را تمام نکرده بود و ایجاد یک برنامه کامل به کار زیادی نیاز داشت. اما هنگامی که جان مسابقه را بررسی کرد ، که مسابقه بسیار کمی بود ، آنها فهمیدند که ImagePro بسیار بالاتر از هر چیزی است که در حال حاضر موجود است.

از ImagePro تا فتوشاپ
بنابراین جستجو برای سرمایه گذاران آغاز شد. این کمک نکرد که توماس مدام نام نرم افزار را تغییر می داد ، فقط یافتن نامی که قبلاً در جای دیگری استفاده شده بود. هیچ کس کاملاً مطمئن نیست که نام 'Photoshop' در اصل از کجا آمده است ، اما افسانه ها می گویند که آن را یک ناشر بالقوه در زمان نسخه ی نمایشی پیشنهاد کرده و فقط گیر کرده است. اتفاقاً ، صفحه های پاششی نسخه های بسیار اولیه نام را به عنوان "PhotoShop" نشان می دهند - که به نظر می رسد خیلی مطابق با شور و اشتیاق امروز سرمایه بزرگ است.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 13 فروردين 1400 ساعت : 19:11
بازدید : 467