جلوگیری از تخم مرغ خواری در طیور

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

جلوگیری از تخم مرغ خواری در طیور

جلوگیری از تخم مرغ خواری در طیور

نکاتی برای جلوگیری از تخم مرغ خواری در طیور

 

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در پرورش مرغ وجود دارد این است که مرغ ها، تخم های خود را می خورند! تخم مرغ خواری توسط مرغ ها یک چالش خطرناک و بسیار جدی است. اگر این چنین باشد، به شدت باید با آن مقابله کنید. هر چه دیرتر برای رفع این مشکل اقدام کنید، مراحل ترک عادت تخم مرغ خواری برای پرندگان، سخت ‌تر می‌شود. اگر در پرورش مرغ با این چنین مشکلی مواجه هستید، در همان مراحل ابتدایی، با تغییر سبک زندگی در نگهداری مرغ ها و تغییر در لانه آنها، شرایط را به گونه ای تنظیم کنید که به تدریج این عادت از بین برود. برای حل این مشکل، برخی از نکات مهم وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌ کنیم. 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 20 تير 1399 ساعت : 15:59
بازدید : 478

شارژر سامسونگ را از کجا بخریم؟

این که شارژر سامسونگ را از کجا بخریم می تواند اساسی ترین مشکلی باشد که وقتی به وجود یک نمونه شارژر جدید برای گوشی سامسونگ خود نیاز داریم، با آن مواجه می شویم؛ مشکلی که راه حل های فراوانی دارد و وجود همین راه حل های فراوان خود مشکل مجزایی است و تقاضا کننده ها را سردرگم می کند.
از آن جا که وجود انواع و اقسام مراجع حضوری و غیر حضوری مسئله ای است که در فرایند خرید شارژر سامسونگ مشکل ساز می باشد، موضوع این متن را به معرفی چند مورد از سایت های معتبری اختصاص داده ایم که در این زمینه فعالیت می کنند. سایت هایی که با وجود آن ها از سردرگمی در آمده و می توانیم به آسودگی به خرید اورجینال ترین شارژر های ساموسنگ بپردازیم.
یک وب سایت فروش شارژر سامسونگ باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا مورد اطمینان واقع شود؟
به طور کلی مراجع آنلاین می بایست دارای ویژگی های مختلفی باشند تا مورد اطمینان واقع شده و منجر به جلب رضایت مشتریان شوند، حال فرقی نمی کند این مراجع در حال فروش شارژر سامسونگ هستند یا هر چیز دیگری.
برخی از این ویژگی ها عبارت می باشند از:
سر لوحه قرار دادن اهدافی که تماماً در راستای تامین رفاه حال مشتریان هستند می تواند از جمله اساسی ترین ویژگی های یک مرجع متعهد و معتبر باشد.
کسب تمام نماد ها و مجوز های خرید و فروش آنلاین نیز از دیگر مسائلی است که حاکی از معتبر بودن وب سایت های فروش آنلاین می باشد.
شناخته شده بودن در جامعه نیز عامل مهمی در این راستا به شمار می رود. البته گفتنی است شناخته شده بودن باید با آوازه ای ناشی از رضایت خریداران و نظر مثبت آن ها باشد.
ارائه ی نمونه کالا های با کیفیت نیز مورد مهمی است. این مورد به این معنا است که وب سایت مربوطه باید در حال فروش نمونه های اصل باشد، نمونه هایی که دارای تمام المان های مربوط به شارژر های اورجینال هستند.
ارسال سریع، دریافت مقرون به صرفه ترین مبالغ، تنوع بالا و ... نیز از دیگر ویژگی هایی است که منجر می شوند یک مرجع فروش آنلاین قابل اطمینان و معتبر باشد.
چند مورد از بهترین سایت های خرید شارژر سامسونگ
دیجی کالا، bestbuy.com و www.emdadmobile.com از جمله چند مورد از بهترین وب سایت هایی هستند که در زمینه ی فروش شارژر سامسونگ فعالیت می کنند و توانسته اند در طول فعالیت های خود اعتماد مطلوب مشتریان را به نحو احسن جلب کنند.
در ادامه پیرامون وب سایت های مذکور کمی صحبت کرده اطلاعات مختصری ارائه داده ایم:
وب سایت bestbuy.com در واقع متعلق به آمریکا می باشد. این وب سایت با این که از لحاظ اعتبار در سطح مطلوبی قرار دارد اما از آن جا که فروشنده های آن فاصله ی زیادی با ایران دارند تحویل کالا های خریداری شده مستلزم صرف زمان زیادی هستند.
دیجی کالا نیز یک وب سایت کاملاً ایرانی می باشد و در زمینه ی فروش محصولات مختلفی فعالیت می کند‌. در حقیقت شارژر سامسونگ تنها یکی از کالا هایی است که در این وب سایت معتبر به فروش می رسد.
حال نوبت به مورد سوم یعنی وب سایت امداد موبایل با نشانی www.emdadmobile.com می رسد که به طور کاملاً اختصاصی در حوزه ی فروش تجهیزات و قطعات موبایل فعالیت می کند. خرید شارژر سامسونگ از این وب سایت را به شدت پیشنهاد می کنیم، فلذا کاملاً اختصاصی بوده و به طور قطع شارژر هایی اصل و با بهترین کارایی ارائه می دهد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 20 تير 1399 ساعت : 19:22
بازدید : 500

فهرست بهترین لپ تاپ های بازار

Post image

اگر به بازار لپ تاپ نگاهی بیندازید می بینید که هر چه بیش تر پیش می رویم، لپتاپ ها سبک تر و قابل حمل تر شده و با بدنه ظریف و ساخته شده با متریال باکیفیت روز به روز جذاب تر می شوند.

در این مطلب از آلامتو لیستی از جذاب ترین نوت بوک های موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم، لطفا با ما همراه باشید.

 
Post image
سرفیس

این محصول، یک لپ تاپ 13 اینچی با 14.47 میلی متر ضخامت، دارای صفحه نمایش باشکوه 2256 x 1504  است که مختص دانشجویان طراحی شده است. مشخصات دیگر قابل توجه در این محصول هارد 512 گیگابایتی (SSD)  و 16 گیگابایت رم هستند. این محصول با پردازنده اینتل تکمیل شده است.

این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار است، اگر به دنبال لپتاپی مناسب برای دانش آموز یا دانشجوی خود هستید، این یک گزینه خوب است.

 
Post image
لپ تاپ دل XPS 13

بی شک این محصول دل، به شدت خیره کننده است. این لپتاپ 13 اینچی به لطف حاشیه کم صفحه نمایشش، به اندازه یک لپ تاپ 11 اینچی جمع و جور شده است. تنظیمات سخت افزاری امکان انتخاب بین نمایشگر لمسی یا استاندارد 1080p ، پردازنده های اینتل تا نسل هفتم Core i7 ، شانزده گیگابایت رم و حتی یک ترابایت هارد SSD  را برای عملکرد سریع چشمگیر فراهم می کند. قیمت این محصول چیزی حدود 799 دلار است. بدون تردید طراحی جذاب این لپ تاپ، برگ برنده این محصول از دل به شمار می رود.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 31 تير 1399 ساعت : 18:17
بازدید : 511