خرید کلایمر ارزان در کرج و تهران

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

خرید کلایمر ارزان در کرج و تهران

خرید انواع بهترین کلایمر های موجود در بازار توسط تهران کلایمر

برای فروش یا خرید انواع کلایمر در تهران با شرکت تهران کلایمر در تماس باشید.

تهران کلایمر بهترین شرکت در زمینه خرید کلایمر ارزان در کرج می باشد که میتونید بهش با خیال راحت اعتماد کنید و تجربه کند.

با وجود تعداد زیادی از املاک موجود در بازار ، ممکن است پیدا کردن خانه ای که از استانداردهای با کیفیت بالا برخوردار باشد مشکل باشد. اکثر خریداران مسکن از روش های بررسی کیفیت ساخت خانه آگاهی ندارند. ممکن است با بسیاری از خواص زیبا با قیمت مناسب روبرو شده باشید اما بدون تأیید برخی از معیارهای کیفیت ، نباید خرید کورکورانه انجام دهید. اقامت در یک خانه ساختمانی ضعیف حتی می تواند زندگی شما را به خطر بیندازد.

به خصوص اگر در حال خرید یک آپارتمان یا آپارتمان در حال ساخت هستید و بررسی کیفیت ساخت از اهمیت بالایی برخوردار است. ما به شما توصیه می کنیم که به طور دوره ای از محل ساخت و ساز بازدید کنید و یک بازرسی کامل انجام دهید تا در امنیت باشید. کیفیت خوب ساخت و ساز اطمینان از دوام و ماندگاری یک خانه بدون نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر را تضمین می کند.

چگونه می توان کیفیت ساخت خانه خود را بررسی کرد
اگر قصد سرمایه گذاری در یک ملک یا خانه جدید را دارید ، به شما توصیه می کنیم این لیست کیفیت ساخت را دنبال کنید:

  • نوع خاک را تعیین کنید
  • طراحی سازه را بررسی کنید
  • ضخامت دیواره را بررسی کنید
  • کیفیت گچکاری را بررسی کنید
  • بررسی کیفیت اتصالات و اتصالات
  • کیفیت مخلوط بتن را ارزیابی کنید

حال اجازه دهید در مورد جنبه های کیفیت فوق الذکر به تفصیل بحث کنیم.

کلایمر:

تهران کلایمر بزرگ ترین شرکت در زمینه خرید کلایمر در تهران می باشد که بهترین کلایمر های موجود در خارج را در تهران در اختیار دارید. برای خرید کلایمر ارزان در تهران  با ما همراه باشید.

1. نوع خاک را تعیین کنید.
نوع خاک از مکانی به مکان دیگر متفاوت است. اولین قدم برای بررسی کیفیت خانه ، بررسی ویژگی های خاک زمینی است که سازه بر روی آن ساخته شده است. نوع خاک یک جنبه اساسی است که باید تعیین شود زیرا مقاومت ساختمان را تعیین می کند. بعضی از انواع خاک ها قادر به پشتیبانی از یک ساختمان بلند نیستند. اگر خاک پایدار نباشد ، پی ساختمان می تواند تحت تأثیر قرار گیرد یا حتی فروریزد.

سازندگان غالباً ماسه را به خاک پی اضافه می کنند و باعث افزایش پایداری می شوند. خاک غنی از خاک رس و پنبه سیاه توصیه نمی شود زیرا دارای ظرفیت تحمل بسیار کم و ویژگی های تورم و جمع شدگی بالا هستند. خاک شنی ، خاک لومی ، خاک گچی و غیره گزینه های خوبی برای ساخت هستند زیرا باعث می شود آب از محل تخلیه شود و در عین حال سفت باقی بماند. انجام آزمایش خاک با کمک یک متخصص ساخت و ساز حرفه ای ایده آل است.

2. طراحی سازه را بررسی کنید.
طراحی اساسی ساختمان یک جنبه اصلی دیگر است که باید هنگام بازرسی از یک خانه مورد توجه قرار گیرد. سازه ای که شامل دیوار ، تیرها ، ستون ها و سقف است ، پایداری و مقاومت ساختمان را تعیین می کند. طراحی باید به گونه ای باشد که حداکثر ایمنی و سختی ساختمان را تضمین کند.

ارزیابی کنید که آیا ساختمان برای مقاومت در برابر زلزله های به بزرگی و سایر بلایای معمول زیست محیطی ساخته شده است. به عنوان یک خریدار خانه ، ممکن است شما صلاحیت کافی برای تأیید کیفیت ساختاری یک ساختمان را نداشته باشید. بنابراین می توانید برای ارزیابی کیفیت سازه ساختمان از یک معمار یا مهندس ساخت و ساز واجد شرایط کمک بگیرید.

3. ضخامت دیواره را بررسی کنید.

   
ضخامت یا عرض دیوارهای خانه باید با اندازه گیری های ارائه شده در اسناد قانونی ملک شما مطابقت داشته باشد. به سایت ساخت و ساز مراجعه کنید و با کمک یک معمار مطمئن دیوارها را از نظر جسمی بررسی کنید. همچنین می توانید با فشار دادن روی دیوار یا تلاش برای قرار دادن جسم تیز مانند کلید ، کیفیت را بررسی کنید.

اگر دیوارها ضخیم و سفت نباشند ، در این صورت سوراخ یا ترک ایجاد می شود. همچنین می توانید با استفاده از انگشتان خود به دیوار ضربه بزنید تا ببینید داخل آن جامد است یا توخالی است. اگر دیوار به راحتی ترک هایی ایجاد کند یا شکننده به نظر برسد ، به این معنی است که سازنده از استانداردهای کیفیت خوبی پیروی نکرده است.

4. کیفیت گچ کاری را بررسی کنید.
هنگام بازرسی از منزل ، باید بررسی کنید که ترک های کوچکی روی گچ بری های دیوار وجود دارد یا خیر. این یکی از جنبه هایی است که معمولاً همه خریداران مسکن از آن چشم پوشی می کنند. برخی از خانه ها ممکن است در گوشه ها یا قسمت پایین دیواره ها ترک هایی داشته باشند که ممکن است زیر یک لایه رنگ پنهان شده باشد. این جنبه به ویژه در صورت خرید ملک قدیمی بسیار مهم است.

ترک های دیواره ممکن است نشانه ای از گچ کاری بی کیفیت یا حتی نشت آب باشد. بسیاری از سازندگان سعی می کنند با استفاده از مصالح بی کیفیت برای ساخت خانه یا آپارتمان ، خریداران را فریب دهند. بنابراین به عنوان یک خریدار ، نباید فریب چنین پیشنهادهایی را بخورید. خرید ملک را از یک سازنده قابل اعتماد با شهرت خوب انتخاب کنید زیرا آنها همیشه از بهترین کیفیت مواد برای ساخت استفاده خواهند کرد.

5. بررسی کیفیت اتصالات و لوازم جانبی.
خریداران مسکن باید هنگام بررسی کیفیت ساخت یک خانه به جزئیات جزئی توجه کنند. اتصالات و لوازم یک خانه جدید میزان راحتی ساکنان را تعیین می کند. بنابراین در حالی که در خانه هستید ، دور بزنید و بررسی کنید که آیا همه سوئیچ ها و لوازم برقی مورد استفاده از کیفیت خوبی برخوردار هستند و عملکرد صحیح را تضمین می کنند. همچنین بررسی کنید آیا لوازم آشپزخانه و سرویس بهداشتی مانند شیرآلات ، دوش ، سرشویی ، لوله های زهکشی و ... در شرایط خوبی قرار دارند.

در صورت مشاهده هرگونه نشت آب یا خسارت دیگر ، باید سازنده را مطلع سازید. عامل مهم دیگری که باید بررسی کنید ، قرارگیری مناسب درها و شیشه های پنجره است. تمام اتصالات باید ثابت و روغن کاری شده باشند تا از ترک خوردن صداها هنگام باز شدن جلوگیری شود.

6. کیفیت مخلوط بتن را ارزیابی کنید.
مقاومت مخلوط بتن مورد استفاده در یک سازه ظرفیت تحمل بار یک سازه را تعیین می کند. امروزه بتن آماده با نسبت مطلوب بتن و شن در بازار موجود است. سازندگان مسئول اطمینان حاصل کنند که آنها از بهترین ترکیب مخلوط بتن برای ساخت خانه استفاده می کنند. با قرار دادن میخ به دیوار می توانید کیفیت بتن مورد استفاده برای ساخت را بررسی کنید. اگر میخ به راحتی و بدون هیچ زحمتی وارد شود ، به این معنی است که کیفیت بتن در حد بالا نیست.

امیدواریم که این چک لیست کیفیت ساخت برای شما مفید و آموزنده باشد. این نکات به شما کمک می کند تا هنگام خرید خانه تصمیم آگاهانه بگیرید. اکنون نوبت شماست که یک سازنده خوب را در محل خود انتخاب کنید و شروع به جستجوی اقامتگاه رویایی خود کنید. بیاموزید که چگونه قبل از خرید یک آپارتمان ، اعتبار سازنده را تأیید کنید


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : دو شنبه 18 اسفند 1399 ساعت : 22:39
بازدید : 501