چرا چتروم ها مهم هستند؟ - تهران چت

چرا چتروم ها مهم هستند؟ - تهران چت

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

چرا چتروم ها مهم هستند؟ - تهران چت

اتاق های گفتگو برای سال ها به عنوان راهی برای معاشرت با دیگران استفاده می شود. کسب و کارها اکنون از اتاق های گفتگو برای ارتباط با مشتریان، دفاتر دیگر و مشتریان بالقوه استفاده می کنند. از چت یک به یک گرفته تا اتاق های گفتگو پر از کارمندان و مشتریان، چت تجاری تقریباً در هر شرکتی جایگاهی دارد. کسب‌وکارها ممکن است از اتاق‌های گفتگو در داخل شرکت استفاده کنند یا اتاق‌های گفتگو را در وب‌سایت خود قرار دهند تا به سرعت با بازدیدکنندگان تعامل داشته باشند.


طوفان فکری
اتاق‌های گفتگو مکانی امن را برای کارمندان در سراسر شرکت فراهم می‌کند تا با هم ملاقات کنند و طوفان فکری کنند. از آنجایی که اتاق های چت را می توان بر اساس اعتبار کاربر محدود کرد، تنها کارمندان خاصی در اتاق های گفتگوی خاص مجاز هستند. از اتاق‌های گفتگوی تجاری عمومی نیز می‌توان برای اجازه دادن به کارمندان در طول روز استفاده کرد.

کارمندانی که روی پروژه‌ها با هم کار می‌کنند می‌توانند در یک چتروم مثلا تهران چت شرکت ملاقات کنند و جزئیات را بدون ترک میز یا سفر به مکان‌های مختلف مورد بحث قرار دهند. کارمندان گاهی اوقات بیشتر به احتمال زیاد ایده‌هایی را در یک محیط چت به صورت چهره به چهره مطرح می‌کنند که طوفان فکری چت را به یک راه‌حل کار تیمی موثر تبدیل می‌کند.

کنفرانس مشتری
کسب و کارها می توانند اتاق های چت خود را میزبانی کنند یا از یک سایت چت شخص ثالث برای کنفرانس مشتری استفاده کنند. اتاق های چت به کاربران از هر مکانی اجازه می دهد تا به آن بپیوندند و آنها را به یک راه حل ایده آل برای کنفرانس بین چند نفر تبدیل می کند. تعامل در زمان واقعی نیازی به نشستن کاربران در نزدیکی یک بلندگوی سیستم کنفرانس ندارد و این امر باعث راحتی بیشتر آن می شود. به علاوه، چت مبتنی بر متن را می توان دانلود و برای مراجع بعدی ذخیره کرد. برای کسب و کارها و مشتریان آنها هم راحت و هم ساده است.


پشتیبانی مشتری
اتاق‌های گفتگوی زنده در وب‌سایت‌های تجاری به عنوان راهی برای ارائه پاسخ‌های فوری به سؤالات مشتریان رایج‌تر می‌شوند. مشتریان اغلب ترجیح می دهند از چت استفاده کنند تا از مواجهه با منوهای مزاحم تلفن یا تاخیرهای طولانی در برقراری ارتباط ایمیل جلوگیری کنند. کسب‌وکارها نمایندگان پشتیبانی مشتری را به ویژگی چت زنده اختصاص می‌دهند تا مشتریان بتوانند در ساعات کاری خاص سؤال بپرسند و با یک شخص واقعی چت کنند. ارائه رضایت فوری روابط با مشتری را بهبود می بخشد و به کسب و کارها کمک می کند تا نیازهای مشتریان خود را بهتر برآورده کنند.

آموزش از راه دور
گردآوری کارمندان برای آموزش اغلب یک فرآیند دشوار برای مشاغل است. برای کسب و کارهایی که افراد حرفه ای یا متخصص را وارد می کنند، آموزش می تواند بسیار گران باشد. اتاق‌های گفتگو هزینه کمتر و زمان‌بندی آسان‌تری را برای آموزش کارکنان ارائه می‌دهند. مربیان همچنین می توانند از طریق چت در نقاط مختلف هفته در دسترس باشند تا کارمندان بتوانند در زمان مناسب تری به آموزش دسترسی داشته باشند.

پشتیبانی کارکنان
بسیاری از کسب و کارها از اتاق های گفتگو برای پشتیبانی از کارکنان در طول روز استفاده می کنند. کارمندان می توانند به جای تماس یا بازدید از دفتر یک فرد وارد اتاق گفتگو شوند و در مورد مشکلات کامپیوتری، قوانین، زمان تعطیلات یا اطلاعیه های شرکت سؤال بپرسند. کسب‌وکارها می‌توانند اتاق‌های گفتگو را برای بخش‌های خاصی مانند فناوری اطلاعات یا منابع انسانی اختصاص دهند. برای کارمندانی که اغلب سفر می‌کنند، اتاق‌های گفتگو می‌توانند برای ارائه راهنمایی در مورد مشتریان، یافتن مکان‌ها و نحوه رسیدگی به مشکلات فنی در زمان دوری استفاده شوند.

بهره وری بیشتر
وقتی کارمندان مجبور نیستند میزهای خود را برای جلسات یا پشتیبانی ترک کنند، مجبور نیستند برنامه ها را تعطیل کنند یا زمانی را به پیاده روی یا مسافرت بگذرانند. به عنوان یک نتیجه، آنها تمایل دارند که بهره وری بیشتری داشته باشند و می توانند بلافاصله پس از پرسیدن سوالات، فایل ها را بالا بیاورند. پس از پایان چت، کارمند در حال حاضر پشت میز خود است و آماده ادامه کار بر روی وظایف معمول خود است.




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 21 آذر 1400 ساعت : 3:36
بازدید : 456

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: