بهترین گوشی های بدون دوربین موجود در بازار ایران1401

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

بهترین گوشی های بدون دوربین موجود در بازار ایران1401

با وجود اینکه امروزه همه از تلفن های هوشمند استفاده می کنند و این گوشی ها بیش از هر زمان دیگری رواج پیدا کرده اند، هنوز هم هستند افرادی که دوست دارند از گوشی های ساده و دکمه دار استفاده کنند. این گوشی ها به دلیل قیمت مقرون به صرفه و بدنه مقاوم همچنان مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار دارند. از ویژگی های خاص این گوشی می توان به عمر باتری طولانی، وزن سبک و دوام و قدرت این گوشی اشاره کرد.

بهترین گوشی بدون دوربین در بازار

علیرغم فراگیر شدن گوشی های هوشمند، هنوز هم گوشی های بدون دوربین زیادی وجود دارند و اگر به دنبال یکی از آن ها هستید، از انتخاب خود غافل خواهید شد. بهترین راه برای انتخاب گزینه مناسب این است که بودجه خود و انتظارات خود از گوشی را در نظر بگیرید و سپس یکی از گزینه های باقی مانده را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در انتخاب گوشی ها برند سازنده بسیار مهم است و کیفیت گوشی مورد نظر را واقعا تضمین می کند. در ادامه به معرفی بهترین گوشی های بدون دوربین موجود در بازار می پردازیم و ویژگی های هر کدام را بررسی می کنیم.

گوشی موبایل نوکیا 125

نوکیا 125 با نمایشگر 2.4 اینچی یکی از بهترین گوشی های بدون دوربین در بازار است. یکی از بهترین ویژگی های این گوشی باتری 1020 میلی آمپری آن است که به کاربران اجازه می دهد به مدت 19 ساعت به طور مداوم صحبت کنند. یکی دیگر از ویژگی های این گوشی پورت microUSB است. این محصول دارای آنتن داخلی است تا بتوانید رادیو را بدون استفاده از هدفون کار کنید. علاوه بر این، وزن این محصول حدود 91 گرم است که 125 را به یکی از سبک ترین گوشی های موجود در بازار تبدیل می کند. از دیگر ویژگی ها و مشخصات این محصول می توان به چراغ قوه اشاره کرد. این گوشی دو سیم کارته و حافظه داخلی آن 4 مگابایت ظرفیت دارد. گوشی فوق از شبکه ارتباطی 2G پشتیبانی می کند.

گوشی موبایل نوکیا 105

گوشی موبایل نوکیا 105 بهترین گوشی بدون دوربین موجود در بازار است این گوشی کلاسیک برای افرادی که انتظار زیادی از تلفن همراه ندارند مناسب است این محصول دارای قیمت بسیار خوب و مناسبی است و اکثر افرادی که از آن استفاده می کنند سعی در حل آن دارند. نیازهای اولیه آنها مانند برقراری تماس و ارسال اس ام اس از آن استفاده می کنند. گوشی فوق از دو سیم کارت در فرم اصلی پشتیبانی می کند و وزن تقریبی 73 گرم دارد، بنابراین می توان این محصول را جزو گوشی های سبک وزن بازار به حساب آورد.

صفحه نمایش استفاده شده بر روی محصول 1.77 اینچی از نوع LCD بوده و در ساخت آن از فناوری TFT استفاده شده است. صفحه نمایش این گوشی می تواند 64000 رنگ مختلف را نمایش دهد و تراکم پیکسلی آن 113 پیکسل در هر اینچ است. کاربران نوکیا 105 می توانند با قرار دادن سیم کارت کامل خود در گوشی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

گوشی فوق فقط از شبکه 2G پشتیبانی می کند و نمی تواند به سایر شبکه های اینترنتی دسترسی داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های این گوشی رادیو fm در آن است. این محصول دوربین ندارد و مجهز به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 800 میلی آمپر ساعت است که می تواند پس از شارژ کامل در حین مکالمه حدود 14 ساعت شارژ خود را حفظ کند. یکی دیگر از ویژگی های این گوشی مجهز بودن به کیبورد فارسی است.

تلفن همراه GLX F1702

از جمله شرکت هایی که توانسته در زمینه ارائه گوشی های کلاسیک به خوبی عمل کند JLX است که با ارائه مدل های مختلف گوشی در این زمینه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از پرفروش ترین گوشی های کلاسیک تولید شده توسط این شرکت گوشی GLX f1702 می باشد که نسبت به قیمت خود از ویژگی های فنی بسیار خوبی برخوردار است که مشتریان را به خرید این محصول علاقه مند می کند.

صفحه نمایش استفاده شده در این محصول 1.77 اینچی رنگی است و طبق نظرسنجی هایی که از کاربران خود دریافت کردیم، این گوشی توانسته عملکرد خوب و رضایت بخشی را ارائه دهد. گوشی های فوق فاقد سنسور دوربین عقب و دوربین سلفی هستند. حافظه داخلی مورد استفاده این محصول 32 مگابایت و رم مورد استفاده این محصول نیز 32 مگابایت ظرفیت دارد. گوشی های فوق از حافظه جانبی با حداکثر ظرفیت 16 گیگابایت نیز پشتیبانی می کنند که کاربران می توانند اطلاعات اضافی را در آن ذخیره کنند.

وزن این گوشی حدود 70 گرم است، بنابراین می توان این گوشی را در زمره گوشی های سبک وزن قرار داد که می توان برای مدت طولانی بدون خسته شدن دست کاربر از آن استفاده کرد. این محصول این محصول را به یکی از بهترین گوشی ها برای افراد مسن تبدیل می کند. ظرفیت باتری نصب شده در این محصول 800 میلی آمپر ساعت می باشد که پس از شارژ کامل گوشی می تواند برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد، تماس برقرار کرده و با کاربران ارتباط برقرار کند.

تلفن همراه نوکیا 215 4G

یکی دیگر از گوشی های عالی بدون دوربین، نوکیا 215 4G است. وزن این محصول حدود 90 گرم می باشد که برای استفاده روزانه مناسب و مناسب می باشد. این محصول دارای دو سیم کارت و سایز سیم کارت نانو می باشد. بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم و محکم ساخته شده است. از ویژگی های این محصول پشتیبانی از کارت حافظه microSD می باشد. ظرفیت کارت حافظه پشتیبانی شده توسط این گوشی 32 گیگابایت است.

بنابراین کاربران به راحتی می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را روی کارت حافظه این گوشی ذخیره کنند. صفحه نمایش این محصول 2.4 اینچی TFT بوده و رزولوشن آن 320×240 پیکسل است. تراکم پیکسلی این گوشی 167 پیکسل در اینچ است و می تواند از 256 هزار رنگ پشتیبانی کند. گوشی های فوق از شبکه های 2G، 3G و 4G پشتیبانی می کنند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پشتیبانی از رادیو و GPRS اشاره کرد. باتری نصب شده در این گوشی از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 1150 میلی آمپر ساعت می باشد.

تلفن همراه ارد 106

یکی از برندهای کلاسیک در زمینه گوشی، برند اورود است که با ارائه مدل های مختلف گوشی، مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. از جمله گوشی های کلاسیکی که این برند در بازار عرضه می کند، گوشی Ord 106 دو سیم کارته با صفحه نمایش 1.77 اینچی است. گوشی فوق دارای کلیدهای فیزیکی است که از هم فاصله دارند.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به جک 3.5 میلی متری، چراغ قوه، پورت microUSB و رادیو اشاره کرد. این محصول دارای باتری 600 میلی آمپر ساعتی است و با استفاده از آن کاربران می توانند به مدت طولانی با مخاطبان خود صحبت کنند. وزن این گوشی 64 گرم است بنابراین این گوشی یکی از سبک ترین گوشی ها محسوب می شود.

گوشی موبایل Samsung Keystone 2 GT-E1207Y

برند سامسونگ علاوه بر توانایی خود در تولید گوشی های هوشمند با امکانات بالا، همچنان به تولید و عرضه گوشی های کلاسیک و ساده برای رفع نیاز کاربرانی که می خواهند از این گوشی ها استفاده کنند، ادامه می دهد و آنها نیز باید آن را حل کنند. یکی از پرفروش ترین گوشی های کلاسیک سامسونگ، Samsung Keystone 2 است که یک گوشی دو سیم کارته با صفحه نمایش رنگی TFT 1.5 اینچی است.

گوشی فوق دارای کلیدهای فیزیکی و وزنی در حدود 54 گرم است که سبک و راحت است. این گوشی مجهز به رادیو و چراغ قوه است و باتری نصب شده روی آن 800 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و می توان برای مدت طولانی بدون شارژ از آن استفاده کرد. ترکیب این ویژگی ها کی استون 2 را به یک گوشی عالی برای سالمندان تبدیل می کند.

نتیجه

در این مقاله تعدادی از بهترین گوشی های بدون دوربین موجود در بازار به کاربران معرفی می شوند تا آن دسته از کاربرانی که قصد خرید یک گوشی ساده را دارند بتوانند با مطالعه این مقاله گوشی خوب و مناسبی برای خود پیدا کنند. خوشبختانه امروزه برندهای زیادی گوشی های ساده و معمولی تولید می کنند، رنج قیمتی این گوشی ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه است، کاربران می توانند با پرداخت هزینه ای ناچیز این گوشی ها را خریداری کرده و از آنها برای برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک استفاده کنند. یک پیام. هنگام خرید این گوشی ها، گوشی هایی را تهیه کنید که مطابق با نیاز شما طراحی و ساخته شده اند. به عنوان مثال افرادی که از دو سیم کارت به طور همزمان استفاده می کنند باید یک گوشی دو سیم کارته بخرند. یا به عنوان مثال، کاربرانی که می خواهند داده های بیشتری را در گوشی خود ذخیره کنند، باید گوشی هایی بخرند که از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کنند. آیا شما هم از گوشی های ساده و کلاسیک استفاده می کنید؟ کدام یک از این گوشی ها را به کاربران پیشنهاد می کنید؟ دلایل این انتخاب چیست؟

 

 

منبع: مجله فناوری شهر سخت افزار

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 14 مرداد 1401 ساعت : 18:56
بازدید : 356

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: