میس پی

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

چرا بک لینک های من در گوگل ایندکس نمیشوند؟

جوابهای بسیاری برای این سوال وجود دارد،سئو روز در این مقاله برخی از دلایلی را که گوگل بک لینک هایتان را ایندکس نمیکند بیان میکند.

 
۱)بک لینکهای شما ارزش ایندکس شدن را ندارد.
آیا فکرمیکنید گوگل لینک های اسپم(هرز)را که در یک پایگاه اسپمی(هرز)ساخته اید را ایندکس میکند ، آن هم در پایگاهی که گوگل در آن پرچم قرمز زده است؟به طور معمول گوگل بک لینک های کم کیفیتی را که هیچ کاربرد مفیدی برای کاربران ندارد را ایندکس نمیکند.در نتیجه راه حل این مشکل ساخت بک لینک های با کیفیت بالا وبا ارزش برای ایندکس شدن است.
 
۲)محتوای مطالب وب سایت شما ضعیف وکپی برداری شده است.
 
محتوای کپی شده دلیل دیگری برای عدم ایندکس شدن یا نشدن بک لینکهای شما در فهرست گوگل است. درسرویس گوگل مطالب کپی شده جایی ندارد. با توجه به این نکته ، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما ۱۰۰٪ بی نظیر و عاری از مطالب کپی شده یا سرقت ادبی باشد.
 
علاوه بر این ، ممکن است که محتوای وبلاگ شما برای خواننده بی ارزش باشد. در این صورت ، اطمینان حاصل کنید که پست شما ازکیفیت بالایی برخوردار است و تعداد کلمات حداقل ۱۰۰۰تا یا بیشتر است زیرا تحقیقات ثابت کرده اند ، وبلاگ با فرم طولانی درصفحه نتایج موتور جستجو (SERP)عملکرد بهتری دارند .
 
واقعیت قابل توجه- براساس مطالعه ای ازSerpIQ مقاله ای با بیش از ۲۰۰۰ کلمه در نتایج جستجوی گوگل عملکرد بهتری دارد و رتبه جستجو را ارتقاء میدهد
 
۳)آیا در حال ایجاد بک لینک با استفاده از سایت هایی بدون برچسب ایندکس نشده،هستید؟
 
اگر بک لینک های تان را از سایتی با برچسب بدون فهرست تهیه کرده اید، بک لینکهای شما بسته میشود مگر اینکه با مدیریت وب سایت تماس برقرار کنید و آنها را متقاعد کنید که برچسب ایندکس نشده را از صفحه یا وب سایت حذف کنند. به هر حال ، این یک مورد نادر است. چه کسی نمی خواهد وبلاگ یا صفحه وب خود را ایندکس کند تا در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده شود؟
 
این موارد تنها بعضی از عوامل اصلی است که چرا گوگل وب سایت و بک لینک شما را ایندکس نمی کند. بنابراین ، اجازه دهید به راه حل هایی بپردازیم که باعث میشود گوگل بک لینکهای تان را ایندکس کند(نمایه گزاری کند).
 
 

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 13:58
بازدید : 506

آموزش وارد کردن اکانت اپل ایدی در اپ استور

از مهمترین کاربردهای اکانت اپل آیدی دانلود برنامه از فروشگاه کمپانی اپل یا همان App Store است توجه کنید که هر برنامه ای با هر اپل ایدی دانلود شده باشد تنها با همان اپل ایدی می توانید آن را update کنید اگر برنامه شما با اپل ایدی دیگری گرفته شده باشد می بایست آن را پاک کنید و سپس از فروشگاه اپل آن را با اپل ایدی خودتان دانلود کنید با این کار از دفعه های بعد می توانید برنامه مورد نظر را با اپل ایدی خود به روزرسانی نمایید. در صورتی که هنوز اپل ایدی ندارید می توانید از طریق صفحه اصلی سایت اقدام به خرید اپل ایدی امریکا نمایید.

برای ست کردن اپل ایدی خود در iTunes & App Store مراحل زیر را به صورت پی در پی دنبال کنید.

در مرحله اول وارد تنظیمات گوشی خود شوید.

در مرحله دوم در قسمت تنظیمات بر روی iTunes & App Store کلیک نمایید.

در مرحله سوم اگر اپل ایدی دیگری را مشاهده کردید بر روی آن کلیک نمایید و سپس گزینه Sign Out را بزنید. در غیر این صورت برای ست کردن اپل ایدی مرحله بعد را دنبال نمایید.

سپس در مرحله چهارم بر روی Sign in کلیک کرده و اطلاعات اپل ایدی خود را وارد نمایید و سپس Sign in کنید.

غیر فعال کردن رمز عبور ( پسورد ) برای دانلود برنامه های رایگان

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که هروقت می خواهید برنامه ای را از فروشگاه کمپانی اپل دانلود کنید از شما رمز عبور ( پسورد ) اپل ایدی می خواهد. برای غیر فعال کردن درخواست رمزعبور برای دانلود برنامه ای رایگان مراحل زیر را دنبال کنید.

به تنظیمات گوشی خود بروید و سپس بر روی iTunes & App Store کلیک کنید و Password Settings را انتخاب کنید. توجه کنید که اگر شما Touch ID را برای خریدها فعال کرده باشید، این گزینه را مشاهده نمی کنید.

سپس در مرحله دومدر قسمت Free Download گزینه require password را خاموش نمایید.

و اما قسمت Automatic Download چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

زمانی که وارد تنظیمات iTunes & App Store می شوید، بخشی را با نام Automatic download مشاهده می کنید. تصور کنید که شما چندین دستگاه اپل دارید و در همه آن ها در قسمت App Store یک اپل ایدی را ست کرده اید تا از ان برای دانلود برنامه استفاده کنید. حال اگر شما در تنظیمات App Store یکی از دستگاه ها گزینه اوتوماتیک دانلود برای App را فعال کنید، تمامی برنامه هایی که بر روی دستگاه های دیگر دانلود می کنید، به صورت اوتوماتیک بر روی این دستگاه نیز دانلود می شود. پس توصیه می شود اوتوماتیک دانلود را در حالت خاموش نگه دارید. در این بخش یک گزینه دیگر با نام update نیز مشاهده می نمایید. در صورت فعال کردن آن، هر گاه نسخه جدیدی از یک برنامه بیاید، به صورت اتوماتیک به روز رسانی انجام می شود.

همچنین در صورتی که Use Cellular Data را فعال نمایید، قسمت هایی را که در بخش Automatic Downloads فعال کرده باشید، زمانی که با سیم کارت خود نیز به اینترنت متصل می شوید، این به روزرسانی یا دانلود اتوماتیک صورت می گیرد/ در صورت خاموش بودن این گزینه تنها زمانی که به وای فای وصل باشید، قسمت اتوماتیک دانلود شروع به کار می کند.

در ادامه لازم به ذکر است که میتوانید از آخرین مطالب ما در شبکه اجتماعی فیس نما نیز استفاده کنید و در صورت داشتن هرگونه پرسش یا سوال از قسمت ارتباط با ما سایت استفاده نمایید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 21 شهريور 1396 ساعت : 17:3
بازدید : 534

کمیسیون امنیت در متن نهایی طرح مقابله با اقدامات امریکا چارجوب برجام را حفظ کرد

کمیسیون امنیت در متن نهایی طرح مقابله با اقدامات امریکا چارجوب برجام را حفظ کرد

  • کمیسیون امنیت در متن نهایی طرح مقابله با اقدامات امریکا چارجوب برجام را حفظ کرد

    سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس با اشاره به برگزاری ۴ جلسه فوق‌العاده کمیسیون در ایام تعطیلات برای بررسی پیشنهادهای واصله گفت: کمیسیون در اعمال نظرات پیشنهادی چارچوب برجام را حفظ کرده است.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و پیش از سخنان موافقان و مخالفان طرح یک فوریتی اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه در سخنانی با اشاره به اینکه این طرح در پی رفتارهای مداخله‌گرایانه و جنایتکارانه آمریکا در منطقه تهیه شده و یک فوریت آن به تصویب ۹۳ درصد نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: مخالفان یک فوریت طرح نیز در حقیقت مخالف با مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا نبودند بلکه معتقد بودند که طرح، نیازمند قوام بیشتر است.

    وی با یادآوری اینکه پیشنهادهای بسیاری از سوی سازمان‌ها و نهاد در جهت استحکام هنگام بررسی آن در کمیسیون امنیت ملی ارائه شد و این کمیسیون طی ۴ جلسه فوق العاده در ایام تعطیلات این پیشنهاد‌ها را با حضور عراقچی و سایر مقامات وزارت خارجه بررسی کرد، اظهار داشت: کمسیون امنیت ملی و سیایست خارجی مجلس کوشید که همه نظرات را مدنظر قرار دهد البته طبیعی است که نمی‌شود همه آن‌ها را در بحث اعمال کرد.

    نقوی حسینی با اشاره با اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در طرح مذکور چارچوب برجام را حفظ کرده و بر این باور بود که نباید پیشنهادی ناقض برجام در آن بگنجاند، گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهد هزینه لغو برجام را به گردن ایران بیندازند این در حالی است که سازمان بین‌المللی انرژی اتمی ۷ بار و خود آمریکای‌ها ۲ بار اعلام کردند که ایران به برجام پایبند است.

    سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه تصویب طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه از سوی مجلس پیام خاصی برای این کشور خواهد داشت، تصریح کرد: دشمنی آمریکا با ما خاتمه نخواهد یافت و ادامه دارد و ما با تصویب این طرح پیام ضدآمریکایی و «مرگ بر آمریکا» خود را اعلام خواهیم کرد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت : 14:29
بازدید : 519

وزارت خارجه با همکاری سپاه مکلف به شناسایی اشخاص حامی تروریسم شد

وزارت خارجه با همکاری سپاه مکلف به شناسایی اشخاص حامی تروریسم شد

  • وزارت خارجه با همکاری سپاه مکلف به شناسایی اشخاص حامی تروریسم شد

    نمایندگان مجلس وزارت امور خارجه را مکلف کردند ظرف ۳ ماه با همکاری نیروی قدس سپاه، وزارتخانه‌های دفاع و اطلاعات و بانک مرکزی نسبت به شناسایی اشخاص حامی تروریسم اقدام و نام آن‌ها را در فهرست تحریم ثبت و منتشر کند.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) در جریان بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، ماده ۴ این لایحه را پس از رسیدگی به تصویب رساندند.

    به موجب مصوبه مجلس، نظر به حمایت پنهان و آشکار دولت آمریکا و نیروهای نظامی و اطلاعاتی آن کشور از گروه‌های تروریستی و اعتراف مکرر برخی از مقامات آمریکایی (از جمله وزیر امور خارجه سابق آمریکا) به ایجاد گروه‌های تروریستی و حمایت همه جانبه از آن‌ها از جمله ایجاد گروه تروریستی داعش، از نظر جمهوری اسلامی ایران مجموعه نیروهای نظامی و اطلاعاتی آمریکا حامیان گروه‌های تروریستی در منطقه شناخته می‌شوند، و لذا اشخاص ذیل مشمول مجازات‌های مندرج در بخش ششم این قانون قرار می‌گیرند:

    ۱ – سازمان‌های نظامی و اطلاعاتی آمریکا و فرماندهان و مقامات ارشد که در تامین مالی، اطلاعاتی، نظامی، تسلیحاتی، پشتیبانی و آموزشی از گروه‌های تروریستی و افراطی در منطقه از جمله داعش و جبهه النصره نقش موثر داشته‌اند.

    ۲ – اشخاص آمریکایی که در فعالیت‌های نیروهای نظامی و اطلاعاتی آمریکا مذکور در بند ۱ این ماده مشارکت موثر دارند.

    ۳ – اشخاص آمریکایی که در سازماندهی، تامین مالی، راهبری یا ارتکاب اقدامات تروریستی علیه منافع دولت یا اتباع جمهوری اسلامی ایران مشارکت موثر دارند.

    ۴ – اشخاص آمریکایی که از گروهک تروریستی منافقین یا سایر گروه‌های افراطی و تروریستی از جمله داعش و جبهه النصره به طور مستقیم یا غیر مستقیم، از جمله از طریق ارائه هرگونه کمک‌های مالی، سیاسی، تبلیغاتی، فرهنگی، تسلیحاتی و اطلاعاتی حمایت می‌کنند.

    ۵ - اشخاص آمریکایی که از تروریسم دولتی از قبیل: آنچه توسط رژیم صهیونیستی علیه مردم منطقه بخصوص فلسطین و لبنان انجام می‌شود حمایت کرده و نقش موثری در آن داشته‌اند.

    تبصره ۱ – وزارت امور خارجه مکلف است ظرف مدت ۳ ماه با همکاری نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رعایت سلسله مراتب، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات و بانک مرکزی نسبت به شناسایی اشخاص موضوع این ماده اقدام و با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی نام آن‌ها را در فهرست تحریم ثبت و منتشر نماید. این فهرست هر شش ماه یکبار و در صورت لزوم به صورت موردی به روز می‌شود.

    تبصره ۲ – به منظور مبارزه با تروریسم و در راستای اجرای حکم مقرر در مواد ۸ و ۹ قانون مجازات اسلامی قوه قضائیه موظف است، شعبه یا شعبی از دادسرا‌ها و دادگاه‌های کیفری صالح را برای رسیدگی به جرائم تروریستی موضوع بندهای ماده ۱ قانون (مبارزه با تامین مالی تروریسم) که توسط افراد و سازمان‌های تروریستی مورد حمایت آشکار و پنهان آمریکا و یا دیگر کشورهای متخاصم علیه ایران مرتکب می‌شوند اختصاص دهد. هرگونه همکاری با دولت و نیروی نظامی و اطلاعاتی آمریکا در جرائم تروریستی، مستوجب محکومیت به مجازات مقرر در ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی (کتاب پنجم – تعزیرات) می‌باشد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت : 14:7
بازدید : 559

وزیر کشور: حضور احتمالی زنان در «استانداری‌ها» را بررسی می‌کنیم

وزیر کشور: حضور احتمالی زنان در «استانداری‌ها» را بررسی می‌کنیم

  • وزیر کشور: حضور احتمالی زنان در «استانداری‌ها» را بررسی می‌کنیم

    رحمانی‌فضلی از بررسی حضور احتمالی زنان در مسئولیت «استانداری» در دولت دوازدهم خبر داد.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌هایش به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت کشور در دولت دوازدهم، اظهار داشت: نتیجه رای اعتماد مجلس به بنده هر چه باشد تسلیم هستیم.

    وی درباره حضور احتمالی زنان در معاونت‌های مختلف وزارت کشور دولت دوازدهم نیز گفت: در دولت یازدهم توفیق نداشتیم از خدمات بانوان استفاده کنیم، در دولت دوازدهم اگر مقدر باشد بنا داریم از حضور زنان استفاده کنیم.

    وزیر کشور درباره حضور احتمال زنان در مسئولیت‌هایی مانند استانداری نیز گفت: باید بررسی‌های لازم صورت گیرد. شرایط این مسئولیت پیچیده‌تر است، شرایط امنیتی، انتظامی و نظامی دارد، بررسی می‌کنیم اگر واقعا به فردی برسیم که چنین ویژگی را داشته باشد از حضور زنان در این بخش استفاده خواهیم کرد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت : 13:42
بازدید : 543

کابینه را مدعیان اصلاحات چیده‌اند اما نمی خواهند پاسخگو باشند!/ پیشخوان

کابینه را مدعیان اصلاحات چیده‌اند اما نمی خواهند پاسخگو باشند!/ پیشخوان - باز خبر


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت : 13:17
بازدید : 546

اعلام جدیدترین رنکینگ فیفا؛ سقوط یک پله ای شاگردان کی روش

اعلام جدیدترین رنکینگ فیفا؛ سقوط یک پله ای شاگردان کی روش - باز خبر

  • اعلام جدیدترین رنکینگ فیفا؛ سقوط یک پله ای شاگردان کی روش - باز خبر

    امروز دهم آگست ۲۰۱۷ جدیدترین رنکینگ فیفا اعلام شد و طی آن تیم ملی فوتبال کشورمان با یک پله سقوط نسبت به ماه گذشته همچنان با قرار گرفتن در رده بیست و چهارم تیم اول قاره اسیا باقی ماند.

    شاگردان کی روش که در این ماه هیچ مسابقه ای را برگزار نکردند با ۸۹۳ امتیاز در رده بیست و چهارم جای گرفتند. در بین تیمهای آسیایی نیز ژاپن با دو له سقوط به رده چهل و چهارم آمد و جای استرالیا را گرفت. کره جنوبی، عربستان و ازبکستان هم تیمهای دیگر این رده بندی هستند.

    در رده بندی کلی هم برزیل جایگزین آلمان شد و در رده نخست قرار گرفت. آرژانتین، سوئیس و لهستان هم در رده های سوم تا پنجم جای گرفتند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت : 22:30
بازدید : 579

مذاکره ترکیه با ایران و روسیه درباره ادلب

مذاکره ترکیه با ایران و روسیه درباره ادلب

  • مذاکره ترکیه با ایران و روسیه درباره ادلب

    رئیس جمهور ترکیه گفت: مذاکرات در خصوص ادلب ادامه دارد و بویژه سازمان اطلاعات ملی ترکیه در این خصوص با روسیه و ایران مذاکره می‌کند.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه پس از اقامه نماز جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت سوریه گفت: آماده‌ایم تا کمک‌های انسانی را ادامه دهیم. ما پایانه مرزی جلوه‌گوز را برای ادامه کمک‌های انسانی از جمله غذا و دارو باز نگه خواهیم داشت، اما در خصوص کمک تسلیحاتی طبیعتاً امکان مساعدت وجود ندارد و اجازه عبور تسلیحات را نخواهیم داد.

    به گزارش آناتولی، وی افزود: مذاکرات در خصوص ادلب نیز ادامه دارد و بویژه سازمان اطلاعات ملی ترکیه در این خصوص با روسیه و ایران مذاکره می‌کند. مذاکرات مسکو درخصوص ادلب نیز پیشرفت مثبتی داشت.

    رئیس جمهور ترکیه ابراز امیدواری کرد که مساله ادلب نیز در راستای نشست آستانه و مذاکرات درخصوص مناطق عاری از درگیری قرار گرفته و به نتیجه برسد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت : 21:38
بازدید : 931

زیاده‌خواهی کارگران میدان بار عامل گرانی پیاز بود

زیاده‌خواهی کارگران میدان بار عامل گرانی پیاز بود


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت : 21:14
بازدید : 587

انتخاب رشته متقاضیان استعداد درخشان از هفته آینده امکان‌پذیر می‌شود

انتخاب رشته متقاضیان استعداد درخشان از هفته آینده امکان‌پذیر می‌شود

  • انتخاب رشته متقاضیان استعداد درخشان از هفته آینده امکان‌پذیر می‌شود

    انتخاب رشته محل برای متقاضیان استعداد درخشان بدون آزمون کارشناسی ارشد سال ٩٦ گروه علوم پزشکی از هفته آینده امکان‌پذیر می‌شود.

    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، باتوجه به اینکه اطلاعات مربوط به متقاضیان استعداد درخشان با استفاده از شرایط بدون آزمون دانشگاههای علوم پزشکی، هنوز توسط دانشگاه‌ها به صورت کامل ارسال نشده، انتخاب رشته محل این افراد هفته آینده امکانپذیر خواهد شد.

    داوطلبان باید از دانشگاه محل تحصیل خود اطمینان حاصل کنند که اسامی آن‌ها به مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده باشد و اطلاعیه‌های بعدی مرکز سنجش را با دقت مطالعه کنند.

    آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ تیرماه برگزار شد. ظرفیت پذیرش در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد ۶ هزار و ۷۷۶ نفر است که از این تعداد ۴ هزار و ۲۲۴ نفر در دوره رایگان و ۲ هزار و ۵۵۲ نفر نیز در دوره شهریه پرداز پذیرفته می‌شوند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت : 20:58
بازدید : 597

صفحات سایت

تعداد صفحات : 32